Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Konkurenční strategie v nových odvětvích

Konkurenční strategie v nových odvětvích

Kategorie: Strategický management

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Obsah

Strategické problémy v nových a znovuutvářejících se odvětvích. Strukturální prostředí, běžné strukturální vlastnosti - technologická nejistota, strategická nejistota, vysoké počáteční náklady, pobočky, kupující prvních produktů, krátkodobý obzor, subvence. Počáteční překážky pohybu - vlastnická technologie, přístup k distribučním kanálům, přístup k surovinám a jiným vstupům (kvalifikovaná pracovní síla), přiměřených nákladům a kvalitě, výhody v nákladech díky zkušenosti zvýrazněné technologickými a konkurenčními nejistotami, riziko, které zvyšuje skutečnou cenu příležitosti kapitálu, a tím i skutečné kapitálové překážky. Potíže, které omezují rozvoj odvětví - neschopnost získat suroviny a komponenty, období rychlého stupňování cen surovin, nepřítomnost infrastruktury, nepřítomnost standardizace produktu nebo technologie, vnímaná pravděpodobnost zastarávání, zmatenost zákazníků, kolísající kvalita produktu, vysoké náklady, reakce ohrožených subjektů. Počáteční a pozdější trhy - výhoda výkonu, výhoda nákladů. Náklady na uvedení nebo přechod - náklady na zastaralost, doplňkové služby, asymetrické vládní, regulační či odborové překážky, prostředky na změnu, vnímání technologické změny. Načasování vstupu. Vypořádání se s konkurenty. Metody prognózování. Do kterých nových odvětví vstoupit. Konkurenční strategie ve vyzrálých odvětvích - změny odvětví během přechodu (zpomalující růst vede k většímu boji o podíl na trhu, firmy v odvětví prodávají častěji zkušeným, opětovným kupujícím, konkurence se často přesouvá k většímu důrazu na náklady a servis, problém přeplnění kapacity odvětví a personálu, výrobní, marketingoví, distribuční, odbytové a výzkumné metody prodělávají změny, nové produkty nebo aplikace jsou vzácnější, mezinárodní konkurence se zvyšuje, zisky odvětví se během období přechodu často sníží, ziskové rozpětí dealerů klesá, ale jejich moc roste. Některé strategické důsledky přechodu - náklady x diferenciace x soustředění pozornosti, racionalizace sortimentu produktů. Správná tvorba cen. Inovace procesu a návrhářství pro výrobu. Zvyšování rozsahu nákupů. Nákup levných aktiv. Mezinárodní konkurence. Strategické pasti v přechodovém odvětví. Organizační důsledky vyzrálosti. Přechod odvětví a generální manager. Konkurenční strategie v roztříštěných odvětvích - služby, maloobchod, distribuční soustava, zpracování dřeva a kovů, zemědělská výroba, „tvůrčí“ podnikání. Co činí odvětví roztříštěným. Překonávání roztříštěnosti. Obvyklé postupy pro konsolidaci. Odvětví, která jsou zaseknutá - vypořádání s z roztříštěností, potenciální strategické pasti. Konkurenční strategie v upadajících odvětvích - úpadková fáze oboru je charakterizována v modelu cyklu životnosti pokud (zmenšuje se ziskové rozpětí, omezuje se výzkum, vývoj a reklama, zmenšuje se počet konkurentů). Strukturální podmínky určující charakter konkurence během úpadku. Překážky výstupu. Nestabilita soupeření. Strategické alternativy pro období úpadku. Nástrahy v období úpadku.

Vlastnosti

Náhled

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 15 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 15 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány GP webpay, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 180 kreditů (=10Kč).
  4. Platit převodem z ČSOB a Poštovní spořitelny, službou PaySec 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Rychle, bezpečně a pohodlně.
    Zaplatit za tuto práci přes PaySec >>> Kliknutí na odkaz Vás přesměruje do platebního rozhraní
    Kliknutím na ikonku Vás přesměrujeme do platebního systému, kde si vyberete převod z ČSOB, Poštovní spořitelny nebo platbu PaySec
  5. SMS platba (Slovensko) - 0,60€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera4141
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 0,60€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou, PaySecem nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse