Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Marketing a internet

Marketing a internet

Kategorie: Marketing, Internet

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Práce je zaměřena na popis obecných možností využití internetu pro marketingové aktivity. Po objasnění výběru tématu autorka představuje, jaké služby nabízí internet a jaké jsou jeho možnosti. Poté analyzuje spuštění rozšíření marketingových aktivit prostřednictvím internetu. Vysvětluje, jaké nástroje marketingového mixu používá, aby firma dosáhla svých cílů. Dále uvádí význam reklamy v marketingu a charakterizuje nevyužité možnosti internetového marketingu.

Obsah

1.
Úvod
2.
Obecně k firemnímu využití internetu
3.
Služby nabízené internetem
4.
Analýza
4.1
Společnosti
4.2
Cílové skupiny
4.3
Současných zákazníků
4.4
Konkurence
5.
Marketingový mix a internet
5.1
Product – produkt
5.2
Place – místo
5.3
Promotion
5.4
Price – cena
5.5
Presence on internet – přítomnost na internetu
6.
Komunikační mix a internet
6.1
Reklama na internetu
6.2
PR – public relations
6.3
Přímý marketing
6.4
Podpora prodeje
7.
Konkrétní marketingové aktivity
7.1
Zaměřené na současné zákazníky
7.2
Zaměřené na získání nových klientů
7.3
Zatím nevyužité možnosti internetového marketingu
8.
Vyhodnocení marketingových aktivit na internetu
9.
Závěr

Úryvek

"3. Služby nabízené internetem

Mezi nejvýznamnější služby nabízené internetem (a tedy potenciálně využitelné v marketingu) patří:
www stránky – textové soubory obsahující i hypertextové odkazy, obrázky, animace atd. V komerční podobě jsou používány pro prezentaci firem, produktů a také přímý prodej těchto produktů. Vedle e-mailu zřejmě obecně nejvyužívanější služba internetu – téměř každý uživatel počítače má „svůj“ oblíbený server, ať již zpravodajský, bulvární nebo zájmový.
E-mail – elektronická pošta – základní a všeobecně využívaná služba, pro niž je typická rychlost a minimální náklady (resp. náklady pouze režijní za cenu připojení), je možné přenášet nejen text, ale i přiložené soubory (jejichž velikost je ovšem omezena)
FTP – přenos souborů (většího počtu), využíván spíše organizacemi jako možnost technické podpory
IRC – „chat“ – služba komunikace mezi více účastníky v reálném čase (možnost „chatovat“ nabízí pro přihlášené uživatele velké množství zájmových či oborových serverů)
SMS operátor – zasílání sms přes webové stránky
Telefonování přes internet – např. aplikace Skype pro přihlášené uživatele nabízí telefonování zcela zdarma (jen za cenu připojení na internet) a volání na běžné pevné linky po celém světě za zvýhodněné ceny
WAP – „internet pro mobilní telefony“
ICQ – „zdokonalený“ IRC – ICQ nabízí kromě služeb chatu také vlastnosti emailu (zasílání zpráv), možnost zjistit, kdo z uživatelů je online, v současnosti je plně kompatibilní s mnoha běžně používanými programy a poskytuje i vazbu na www stránky
Sociální sítě – Facebook, LinkedIn (profesní), Twitter - v dnešní době získávající čím dál větší oblibu a to především mezi mladou generací

Nejen internet sám, ale i jeho uživatelé prošli za posledních několik let obrovským vývojem – „čtyři z pěti lidí věří, že přístup k internetu je základním lidským právem“ každým rokem se zvyšuje počet domácností s přístupem k internetu, počet uživatelů internetu v mobilním telefonu i počet míst s veřejným a bezplatným přístup na internet. V kostce je možné říci, že rostoucí počet (zejména ekonomicky aktivních) obyvatel s pravidelným přístupem na internet činí potřebu internetového marketingu ještě naléhavější.

4. Analýza

Rozhodnutí o spuštění resp. rozšíření marketingových aktivit prostřednictvím internetu musí předcházet důkladná analýza.

4.1 Společnosti
Při rozhodování, zda provádět marketingové aktivity přes internet, je nutné zvážit následující faktory: cíle firmy, přístup k zákazníkovi, práci s dokumenty, interní zdroje finanční i personální, úroveň vyspělosti IT technologií, začlenění internetových aktivit do současných aktivit oddělení marketingu, vztahy s dodavateli, systém řízení ve firmě a obecně chování zaměstnanců firmy. Z pohledu naší společnosti, která si dává za cíl jít klientovi vstříc a rozhodovat s rychle a efektivně, je internetový marketing tou správnou volbou"

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 15 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 15 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány GP webpay, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 180 kreditů (=10Kč).
  4. Platit převodem z ČSOB a Poštovní spořitelny, službou PaySec 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Rychle, bezpečně a pohodlně.
    Zaplatit za tuto práci přes PaySec >>> Kliknutí na odkaz Vás přesměruje do platebního rozhraní
    Kliknutím na ikonku Vás přesměrujeme do platebního systému, kde si vyberete převod z ČSOB, Poštovní spořitelny nebo platbu PaySec
  5. SMS platba (Slovensko) - 0,60€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera23024
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 0,60€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou, PaySecem nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse