Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Marketingová komunikační strategie společnosti XYZ

Marketingová komunikační strategie společnosti XYZ

Kategorie: Marketing

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Práce se věnuje vyhodnocení komunikační strategie společnosti XYZ. V potaz je vzato určení příjemce zprávy - identifikace cílové skupiny, a určení očekávané reakce. Opominuto není ani stanovení cílů komunikace a sestavení zprávy - výběr sdělení, stejně jako výběr komunikační cesty - výběr zdroje zprávy. Výsledkem analýzy je pak rozhodnutí o skladbě komunikačního mixu, zpracování rozpočtu na marketingovou komunikaci a zabezpečení zpětné vazby a systémy měření účinnosti.

Obsah

Úvod
1.
Společnost XYZ, s.r.o.
1.1.
Základní údaje
1.2.
Filozofie společnosti
1.3.
Vyhodnocení komunikační strategie z minulého období
2.
Určení příjemce zprávy - identifikace cílové skupiny
3.
Určení očekávané reakce
4.
Stanovení cílů komunikace a sestavení zprávy - výběr sdělení
5.
Výběr komunikační cesty - výběr zdroje zprávy
5.1.
Inzerce
5.2.
Malé obchodní sdělení prostřednictví e-mailu
5.3.
Reklamní leták – „malý katalog“
5.4.
Webové stránky
6.
Rozhodnutí o skladbě komunikačního mixu
6.1.
Reklama
6.2.
Komunikační media
7.
Zpracování rozpočtu na marketingovou komunikaci
7.1.
Webové stránky a malá obchodní sdělení
7.2.
Reklamní letáky
7.3.
Inzerce v časopisech a denících
8.
Zabezpečení zpětné vazby a systémy měření účinnosti

Úryvek

"2. Určení příjemce zprávy - identifikace cílové skupiny

Tato česká společnost vsadila na kvalitní oblečení pro dospělé a náročné ženy s ženskými křivkami, či na ženy baculatější. Oblečení je šito tak, aby zvýraznilo ženskost a případně i skrylo nějaký ten faldík. Oblečení je nabízeno ve velikostech 38 – 54, rozhodně tedy nelze mluvit o konfekci pro obézní. Druhou cílovou skupinou jsou nastávající maminky. Tedy jedná se o ženy, ve věkové kategorii nad 25 let.


3. Určení očekávané reakce

Očekávanou reakcí je vzbuzení zájmu o značku XYZ a o kvalitní české oblečení pro zralé ženy. V první řadě by měl cílový segment vzít na vědomí existenci této značky.

Další očekávanou reakcí je zvýšená návštěvnost webových stránek, zájem o internetový obchod či o značkovou prodejnu s nabízeným sortimentem.

Výsledkem má být pocit, že i baculatější postava zde najde odpovídající oblečení, ve kterém rozhodně nepůsobí fádně, nemódně, oblečení, ve kterém žena vypadá žensky a atraktivně.

4. Stanovení cílů komunikace a sestavení zprávy - výběr sdělení

Cílem komunikace je upozornit na existenci společnosti XYZ a její originální módy. Základní cíle komunikace, sdělení má obsahovat tyto základní body:
• Existenci módy, která respektuje ženské tělo, podporuje zdravé sebevědomí a šíří poselství o půvabu každé ženy, si získává stále více příznivců
• Existenci módy, která je individuální a nezávislá na obecně propagovaných stereotypech
• Existenci módy, ve které bez ohledu na své tělesné proporce, může být každá žena přitažlivá a oblečená podle aktuálních módních trendů
• Uvést do povědomí značku XYZ – rychleji se dostat do povědomí české veřejnosti

Hlavním bodem, na který budeme působit, je důraz na to, že nabízené výrobky odpovídají zdravému a modernímu životnímu stylu."

Poznámka

Práce obsahuje tabulku, je velmi stručná a nejde plně do hloubky.

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 15 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 15 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány GP webpay, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 180 kreditů (=10Kč).
  4. Platit převodem z ČSOB a Poštovní spořitelny, službou PaySec 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Rychle, bezpečně a pohodlně.
    Zaplatit za tuto práci přes PaySec >>> Kliknutí na odkaz Vás přesměruje do platebního rozhraní
    Kliknutím na ikonku Vás přesměrujeme do platebního systému, kde si vyberete převod z ČSOB, Poštovní spořitelny nebo platbu PaySec
  5. SMS platba (Slovensko) - 0,60€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera10159
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 0,60€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou, PaySecem nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse