Obsah
1. | Současná marketingová situace
|
1.1. | Marketingová koncepce
|
1.3. | Analýza makroprostředí
|
1.4. | Konkurenční analýza (Porter)
|
1.5. | Cílový segment trhu, dotazníkové šetření
|
2. | Návrh marketingového mixu
|
2.1.1. | Jednotlivé úrovně produktu
|
2.1.4. | Případné produktové řady
|
2.5. | Prostředí, lidé, procesy |
Úryvek
"1 SOUČASNÁ MAKRETINGOVÁ SITUACE
Produkt, který jsme se rozhodly uvést na trh je sestavování a prodej komplexních balíčků služeb pro seniory. Rozhodly jsme se pro tento produkt vzhledem k tomu, že se na seniory často zapomíná a lidé si myslí, že tento segment není produktivní, avšak my si myslíme, že vzhledem ke stárnutí populace a prodlužování se věku obyvatelstva je výběr tohoto segmentu správný, velice aktuální s dobrým potencionálem do budoucna. Rozhodly jsme se tedy vyplnit tržní mezeru a zaměřit se pouze na starší populaci. Nabízíme zajímavé produkty pro tuto věkovou kategorii a klademe důraz na spokojenost zákazníku a snažíme se jim naše služby přizpůsobovat a tím jim nabídnout zážitky, nebo i dokonce splnění snu.
1.1 Marketingová koncepce
Trh:
Námi vybraný produkt je realizovaný na trhu spotřebitelů.
Potřeby:
Náš produkt bude uspokojovat fyziologické potřeby, potřeby jistoty a bezpečí a společenské potřeby – tedy podle Maslovowy pyramidy potřeb uspokojuje dolní části pyramidy. Dále můžeme říci, že uspokojuje dle ekonomické teorie nejen sekundární potřeby, ale i primární potřeby což jsou zejména:
Potřeba cestovat
Potřeba poznávat
Potřeba rozvíjet sociální a společenské vazby
Potřeba regenerace sil
Přání:
Přání segmentu, který jsme si vybraly je dle našeho názoru zejména nízká cena, bezpečí, důsledná péče a poradenství při koupi zájezdu, komplexnost služeb, dobří a kvalitní průvodci, uzpůsobený program pro seniory, fyzicky nenáročné cestování popřípadě i odporná lékařská péče v lázních atd.
Poptávka:
Ohledně našeho produktu očekáváme plynulou poptávku po našem produktu a to tedy zejména z tržního segmentu senioři – dále aktivní důchodci. Poptávka by měla být celosezónní díky tomu, že senioři mají daleko větší a flexibilnější fond volného času, tím pádem nám odpadá vliv sezónnosti. Poptávka po produktu se rozleží do celého roku. Musíme však počítat i s hlavní sezonou. Cena v tomto segmentu rozhoduje.
Produkt:
Jak už jsme zmínili, produkt, který budeme nabízet na trhu je zájezd pro seniory. Tyto zájezdy budou zahrnovat komplexní balíček služeb a zajištění veškerých doplňkových aktivit a zajistíme popřípadě i jiné doplňkové služby. Čímž máme na mysli zajištění pohodlné dopravy, kvalitního ubytování, pestré či dietní stravy přizpůsobené požadavkům klientů, zprostředkování fakultativních výletů a v případě zahraniční cesty českého delegáta na místě dané destinace, nabízíme i přítomnost česky mluvícího zdravotníka. Mezi naše služby patří dále možnost sjednání cestovního pojištění. Dále nabízíme i možnost lázeňských či ozdravných cest avšak pouze samopláteckou lázeňskou péči.
Výměna:
Hodnotu, kterou náš zákazník získá výměnou za koupi našeho produktu jsou zejména nové zážitky, zkušenosti, poznání nových kultur, zemí a přátel. Možností je i navazování nových kontaktů popřípadě partnerských vztahů, mezi lidmi, kteří nepřijdou často mezi lidi. Výměnou za koupi jim zajistíme zábavu a možná i splnění celoživotního snu.
Transakce:
Naše cestovní kancelář se zaměřuje pouze komerční cestovní ruch – tedy pobyt, který na trhu nabízíme je plně hrazen účastníkem. Výjimkou toho může být sleva za včasný nákup nebo sleva za nákup „ Na poslední chvíli“. Náš produkt je hrazen buď hotově, kreditní kartou či převodem na účet. Je zde i možnost nákupu na splátky."
Poznámka
Součástí práce je drobný graf. V práci chybí přílohy.
Zpracováno na oboru Cestovní ruch.
Vlastnosti
Číslo práce: | 25321 |
---|
Autor: | - |
Typ školy: | VŠ |
Počet stran:* | 11 |
Formát: | MS Word |
Odrážky: | Ne |
Obrázky/grafy/schémata/tabulky: | Ano |
Použitá literatura: | Ne |
Jazyk: | čeština |
Rok výroby: | 2012 |
Počet stažení: | 36 |
Velikost souboru: | 126 KiB |
* Počet stran je vyčíslen ve standardu portálu a může se tedy lišit od reálného počtu stran. |
STÁHNOUT PRÁCI
-
SMS platba (ČR) 45 Kč
Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199
Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
- Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
- Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
- Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
- Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
Nápověda pro zákazníky Vodafone:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
- Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
- Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
- Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
- Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
- Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
- V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
Nápověda pro zákazníky T-mobile:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
- Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
- Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
- Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
- Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
- Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
- Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
- V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
-
Platit kartou 38 Kč
Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".
Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.
-
Koupit za kredity - 35 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
-
SMS platba (Slovensko) - 1,70
Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
Zašlete SMS zprávu ve tvaru:
SEMmezera25321
- na telefonní číslo: 8877
Cena jedné SMS je 1,70 včetně DPH.
Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS.
Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je
použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
Důležité informace:
Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou nebo převodem z účtu souhlasíte s
Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete
přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy
najdete zde nebo kontaktujte
naší podporu.