Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Prodej reklamy ve sportovním klubu HC ZVVZ Milevsko

Prodej reklamy ve sportovním klubu HC ZVVZ Milevsko

Kategorie: Marketing

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Práce se věnuje využití reklamy ve sportovním klubu HC ZVVZ Milevsko, který je na počátku představen. Dále text analyzuje současný stav prodeje reklamy, ale zaměřuje se hlavně na návrh zvýšení účinnosti prodeje reklamy v klubu. V závěru práce je také vyjádření stanoviska ředitele klubu.

Obsah

Úvod
1.
Charakteristika sportovního klubu HC ZVVZ Milevsko
1.1.
Organizační struktura klubu
2.
Dodatek 1 – Předpis o reklamě
3.
Současný stav prodeje reklamy
3.1.
Generální partner a generální sponzor
3.2.
Dresy
3.3.
Reklamní panely
3.4.
Ledová plocha
3.5.
Oblečení a výstroj
3.6.
Vlajky
3.7.
Klubová auta
4.
Návrh zvýšení účinnosti prodeje reklamy v klubu
4.1.
Umístění reklamy na mantinelech a tvrzených sklech
4.2.
Rozlišení cen reklamních panelů s ohledem na umístění
4.3.
Umístění reklamy na nevyužité místo na ledě
4.4.
Zvýšení využití východní strany ZS, kde není tribuna
4.5.
Vytvoření sponzorských balíčků
4.6.
Umístění reklamy v prostorách prodeje lístků na utkání
4.6.
Využití zbylé části výstroje - helma, stulpny
4.7.
Prezentace sponzorů v rozhlase
4.8.
Reklamní akce o třetinách
4.9.
Umístění reklamy na rolbě
4.10
Umístění reklamy na střeše trestných lavic
5.
Návrh 30 firem, které by se mohly stát sponzorem klubu
5.1.
Seznam firem
6.
Příprava rozhovoru s manažerem na téma: „Proč investovat peníze do našeho sportu?“

Úryvek

"4.5. Vytvoření sponzorských balíčků

I když bylo výše uvedeno, že existuje určitý druh sponzorského balíčku, není to balíček klasický, neboť si ho generální sponzor víceméně určuje. Vytvoření sponzorských balíčků by možná umožnilo efektivnější prodej i těch méně atraktivních reklam z nabízených možností, ale právě kvůli tomu, že generální partner „má právo“ určit si složení sám, což činí před sezonou, by byla tvorba balíčků velmi komplikovaná. Příklad sponzorského balíku v příloze).

4.6. Reklama a jiná prezentace sponzora v prostorách prodeje lístků na utkání

I když milevský klub nabízí permanentní vstupenky, v prostorách pokladny (příloha foto 6) se každý zápas tvoří fronta čekajících fanoušků – potencionálních zákazníků. Této skutečnosti by mohly firmy pro svou prezentaci také využít. Zejména pak k informování o aktuálních změnách, k upozornění na nové produkty prostřednictvím reklamních panelů.
Další možnost, jak využít čas diváků ve frontách je pořádání různých „promoakcí“ (např. ochutnávka potravin, nápojů atd.) .

4.6. Využití zbylé části výstroje - helma, stulpny

Vedle prodeje reklamy na dresu a kalhotách hráčů, je možné nabídnout prodej reklamy i na helmě a stulpnách. Tyto části výstroje však nabízejí omezení, která jsou zapříčiněná jejich velikostí. To je při absenci televizní přenosů, při nichž jsou i tyto menší reklamy dobře viditelné, důvodem menší atraktivnosti. To platí především pro stulpny, motiv umístěný na helmě (štítek vpředu, vršek helmy) by diváci jistě zaznamenávali. Mohlo by jít o krátký text (např. název firmy) nebo o logo.

4.7. Prezentace sponzorů v rozhlase

Moderní reklama by měla působit na více smyslů a tak nesmíme zapomínat na rozhlas na stadionu. Ten je dnes využíván jednak k hlášení, které je spojeno se zápasem a k produkci hudby v přerušení a o přestávce. Rozhlas by mohly a měly firmy využít k upomínání se divákům, ke sdělování aktuálních informací atd.
Mediálním partnerem klubu je rádio Blaník, na kterém je možné slýchat pozvánky na důležité zápasy. I do nich by se mohla vložit zmínka a sponzorech klubu. Dalším způsobem, jak rádio zve na zápasy je prezentace utkání pomocí rozhlasového auta, které projíždí městem den nebo dva před utkáním a zve na něj. To by bylo využito analogicky."

Poznámka

Součástí práce jsou i přílohy (tabulka a obrázky), které nejsou započítané do počtu stran.

Vlastnosti

Náhled

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 45 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 38 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 35 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 630 kreditů (=35Kč).
  4. SMS platba (Slovensko) - 1,70€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera8338
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 1,70€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse