Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Samoobslužné mytí - podnikatelský záměr

Samoobslužné mytí - podnikatelský záměr

Kategorie: Podnikatelský záměr

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Jedná se o práci na předmět Živnostenské podnikání, která popisuje jednotlivé kroky před zahájením podnikání v oblasti mycí linka automobilů. Součástí práce je návrh organizace a jejího personální plánování, dále pak, kde by měl být podnik umístě, jaké produkty bude poskytovat a za jaké ceny. Posuzován je i trh a konkurence v oboru a oblasti. Opominuta není ani analýza tvorby cen a finančního, investičního a popřípadě i likvidního plánu.

Obsah

1.
Management summary
2.
Podnik
2.1.
Management
2.2.
Organizace – personální plánování
2.3.
Umístění
3.
Produkt a služba
4.
Trh a konkurence
4.1.
Trh
4.2.
Cílové skupiny
4.3.
Konkurence
5.
Marketing a odbyt
5.1.
Tvorba cen
6.
Finanční plánování
6.1.
Investiční plán
6.2.
Plán likvidity
7.
Analýza rizika
8.
Strategie do budoucnosti
9.
Právní rámcové podmínky
10.
Závěr
11.
Literatura a použité zdroje

Úryvek

"3. Produkt a služby
U samoobslužných myček automobilů si produkt vytváří zákazník sám. Produktem je pro zákazníka možnost umytí a povysávání automobilu Službou pro zákazníka je dále možnost koupě mycího prostředku a jiných prostředků k údržbě interiéru automobilu atd. Dalším vedlejším produktem je pro zákazníka možnost koupit si drobné občerstvení či pití. Zejména ale v počáteční fázi to nebude vhodné, neboť by to vázalo určité množství peněz. Pokud vycházím z předpokladu, že zákazníkem nebudou je soukromí provozovatelé vozu, ale i zákazníci z řad firem, je dalším produktem, který se nabízí, možnost mytí firemního vozového parku za úplatu.

4. Trh a konkurenční podmínky
Trh a konkurenční podmínky jsou rozhodujícími elementy k určení potenciálu podnikání. Na základě těchto dat bude vyhodnocena marketingová a odbytová strategie, aby potenciál byl co nejvíce využit.
4.1. Trh
Trh v oblasti mytí automobilů se odvíjí od množství aut v domácnostech a firmách. Trh se dále dělí na ruční mytí a automatické mytí. Vzhledem k tomu, že od mytí automobilů na ulicích se postupně upouští, dá se očekávat růst v oblasti ručního mytí, neboť jak bylo průzkumem zjištěno, větší část motoristů dává přednost ručnímu mytí, neboť to považují za svůj koníček. Celkový obrat v oblasti mytí automobilů se za loňský rok dostal na částku ca 3 mld. Kč. Je potřeba však vzít v úvahu, z jaké části se jednalo o obrat mycích zařízení benzínových pump a jakou část obratu dosáhly nezávislá specializovaná mycí zařízení.
4.2. Cílové skupiny
S ohledem na jednotlivé skupiny zákazníků je nutno je členit na pravidelné a sporadické zákazníky. U pravidelných zákazníků se rozlišují zákazníci, kteří pravidelně navštěvují jedno mycí zařízení nebo je vybírají náhodně. Zákazníci, kteří navštěvují jedno zařízení pravidelně (stálí zákazníci) vydávají podstatně více peněz za mytí automobilu než zákazníci, kteří se rozhodnou vždy pro jiné zařízení. Rozdíl mezi stálými zákazníky a nepravidelnými je ca 15% v objemu vydaných prostředků.
Co se týká věkové skupiny, je nutno vzít v úvahu, že tato zařízení využívají zejména zákazníci ve věkové skupině 40-50 let, zatímco osoby ve věku 20-40 let raději využijí automatické myčky. Ale u všech věkových skupin se projevuje individualita také s ohledem na značku a stáří automobilu. Průměrný uživatel samoobslužné myčky vydává oproti uživateli automatické myčky v průměru o 18% více peněz za umytí svého auta.
V samoobslužných zařízeních lze mýt také kromě osobních vozidel také kabriolety, motorky, obytné vozidla, čluny a hospodářská vozidla. Tito zákazníci využívají vzhledem k technickým podmínkách výhradně samoobslužného mytí automobilu."

Poznámka

Součástí jsou tabulky.

Vlastnosti

Náhled

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 45 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 38 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 35 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 630 kreditů (=35Kč).
  4. SMS platba (Slovensko) - 1,70€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera8900
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 1,70€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse