Seminarky.cz > Studijní podklady > Zápisky z přednášek > > Transformační marketing 2/2 – přednášky

Transformační marketing 2/2 – přednášky

Kategorie: Marketing

Typ práce: Zápisky z přednášek

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Práce je druhou částí přednášek z transformačního marketingu. Uvádí teoretická východiska a metodiku marketingování plánování. Podrobně rozebírá problematiku marketingového controllingu a auditu. První část naleznete zde.

Obsah

1.
Teoretická východiska a metodika marketingového plánování
1.1.
Podnikové plánování v tržní ekonomice
1.2.
Informační přehled nedostatků současných koncepcí a praxe marketingového plánování
1.3.
Charakteristika naší koncepce strategického plánování v podnicích a marketingového strategického plánování
1.4.
Marketingové strategické plánování
1.5.
Místo marketingového strategického plánování v plánování podniku
1.6.
Vztah mezi marketingovým strategickým a podrobným plánováním
2.
Marketingový controlling a audit
1.1.
Vymezení pojmu controlling
1.2.
Manažerská kontrola
1.3.
Marketingový controlling
1.4.
Marketingový audit

Úryvek

"1. Podnikové plánování v tržní ekonomice

1. Současná teorie a praxe podnikového plánování v podmínkách tržní ekonomiky vycházejí z následujících principů:

* plánování je prostředkem k dosažení podnikových cílů a k zabezpečení efektivnosti podniku
* týká se myšlenkové přípravy budoucího jednání a rozhodování o tom, co má být v budoucnosti učiněno a dosaženo
* plánování se opírá o analýzy a prognózy, které jsou rovněž orientovány do budoucnosti
* plánovací proces je vícestupňový a vychází ze shromažďování a vyhodnocování informací pro rozhodování o plánu
* kvalita plánu je založena na požadavku alternativního plánování
. efektivnost a kvalita plánu je hodnotitelná kriterii dobrého plánu, z nich pak hlavně kriterii efektivnosti jako účelnosti, účinnosti, realizovatelnosti, ekonomičnosti a celkové efektivnosti
2. Plánovací systém v organizacích se opírá o čtyři dílčí komplexy celkového plánu:

a) plánování základního obrazu podniku
b) strategické plánování
c) operativní plánování
d) plánování úspěchu a likvidity

3. Marketingové plánování je součástí celkového plánu podniku. Nejlepší práce o marketingovém plánování naznačují rovněž strukturu marketingových plánů, byť jejich rozpracování nebývá vždy ve všech subsystémech stejně kvalitní.

4. Jde o tyto druhy marketingového plánu:

- marketingová vize
- marketingové strategické plánování
- marketingové podrobné plánování"

Poznámka

Část 2/2. Jedná se o přednášky na VUT Brno, Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně.

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 45 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 38 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 35 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 630 kreditů (=35Kč).
  4. SMS platba (Slovensko) - 1,70€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera1401
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 1,70€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse