Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Výběr distribučního kanálu a konkretizace prvků C metody na firmu XYZ

Výběr distribučního kanálu a konkretizace prvků C metody na firmu XYZ


Kategorie: Marketing

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: Masarykova univerzita Ekonomicko-správní fakulta, Brno-Pisárky

Charakteristika: Práce formou výpisků stručně charakterizuje náklady, kapitál, kontrolu, pokrytí, charakter, kontinuitu, zákazníky, kulturu, konkurenci, firemní cíle a způsob komunikace fiktivní firmy XYZ.

Obsah

1.
Obecná definice firmy
2.
Náklady –cost
3.
Kapitál – capital
4.
Kontrola – control
5.
Pokrytí – coverage
6.
Charakter – character
7.
Kontinuita – continuity
8.
Charakteristika zákazníků – customer characteristics
9.
Kultura – culture
10.
Konkurence – competition
11.
Firemní cíle – company objectives
12.
Komunikace – communication

Úryvek

"5. Charakter – character
- společnost s ručením omezeným
- vlastní název YXZ
- společnost s aktivní obchodní politikou
- vysoký důraz na kvalitu
- důraz je kladen na ekologii
- import musí být proveden přes zastupitelskou firmu (funkce dovozce, importéra)

6. Kontinuita – continuity
- kontinuita bude zajištěna stoprocentním vlastnictvím české strany a návazností na výrobní kapacity v ČR
- nejedná se pouze o prodej výrobku, nejdůležitější částí jsou služby s tím spojené – servis záruční a pozáruční, vysoce profesionální, vyškolený personál

7. Charakteristika zákazníků – customer characteristics
- důraz na kvalitu, včasnost dodání, služby
- většinou se rozhodují až na základě zhodnocení co největšího množství informací
- jsou neformální, přátelští
- důvěryhodnost a dodržování závazků je nejsilnější zbraní jak se na trhu udržet

8. Kultura – culture
- kultura prodeje ve standardech EU
- využití zahraničních kontaktů, referencí ze zahraničí
- důležitá je neustálá komunikace, vstřícnost a pomoc při řešení problémů
- ocenění jazykových znalostí
- národní hrdost, nikoliv však šovinismus"

Poznámka

Jednotlivé nadpisy jsou uváděny i v anglickém jazyce.

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

Práci nyní můžete stáhnout kliknutím na odkazy níže.
Zabalený formát ZIP: x464ea0e04e1a1.zip (14 kB)
Nezabalený formát:
Metoda_C_a_vyber_kanalu.doc (52 kB)
Práce do 2 stránek a práce uvolněné zdarma (na žádost autorů nebo z popudu týmu) jsou volně ke stažení.

Diskuse