přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Recentní suroviny: skripta
Základní překladatelské termíny - rusky
Huntington, Samuel: Politický řád v měnících se společnostech
Finanční řízení podniku: otázky ke státní zkoušce
Karel Čapek a kol.: Hovory s Antonínem Švehlou (a o něm)
Název | Goodness | Staženo |
---|---|---|
Analýza konkurenčního boje v obchodně-technologickém odvětví - diplomová práceDiplomová práce se zabývá analýzou konkurenčního boje firmy XXX s.r.o., která se zabývá moderními měřícími a laboratorními technologiemi. Práce se dě... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Marketing |
11x |
|
Analýza spokojenosti zákazníků se službami hotelu Černý slon - diplomová práceCílem této diplomové práce je zjistit, jak jsou zákazníci hotelu Černý slon spokojeni s kvalitou a množstvím nabízených služeb, zároveň získat in... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Marketing, Marketingový výzkum, Služby |
627x |
|
Analýza trhu s elektroinstalačním materiálem na Severní Moravě - diplomová práce... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Marketing |
212x |
|
Czech On Line - ekonomická analýza - diplomová práce anglickyDiplomová práce představuje kompletní finanční a marketingovou analýzu internetového serveru Volný - Czech on Line. Mimo představení společnosti a jej... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Finanční analýzy, Marketing |
31x |
|
Marketing města Opavy - diplomová práceDiplomová práce představuje marketing města Opavy. V první, teoretické, části se autor věnuje obecně marketingu měst a obcí, marketingovému mixu a mar... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Marketing, Marketingový mix, Marketingový výzkum |
91x |
|
Marketing města VimperkaTato práce je zaměřena na problematiku marketingu měst a obcí, nazývaného také jako městský marketing. Zaměřuje se na vybrané teoretické aspekty a obj... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Marketing, Regionální ekonomika |
77x |
|
Marketingová strategie neziskové organizace Unie Kompas - diplomová práceDiplomová práce se zabývá marketingovou strategií neziskové organizace Unie Kompas a navrhuje její zlepšení. První část je věnována teoretickým podkla... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Marketing, Marketingový výzkum |
18x |
|
Marketingový plán - teoretická část diplomové práceTeoretická část diplomové práce na téma marketingový plán vymezuje základní marketingové pojmy a definuje marketingový plán včetně jeho součástí. Sklá... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Marketing |
32x |
|
Moderní stavební podnik a vše kolem nějCílem této diplomové práce je popsat charakteristiky stavebního trhu, strukturu trhu a nástroje marketingového mixu (výrobek, cena, podpora prodeje). ... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Marketing, Marketingový mix |
3x |
|
Propagační kampaň pro firmu Fujifilm CZ - teoretická částTato diplomová práce se zabývá propagační kampaní pro firmu Fujifilm. Popisuje teoretická východiska propagační kampaně, zaměřuje se především na mark... (detail) Typ školy: VŠ |
58x |
Zaregistrujte se a dostávejte nejlepší nabídky jako první.