Název Goodness Staženo

Analýza konkurenčního boje v obchodně-technologickém odvětví - diplomová práce

Diplomová práce se zabývá analýzou konkurenčního boje firmy XXX s.r.o., která se zabývá moderními měřícími a laboratorními technologiemi. Práce se dě... (detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Marketing


11x

Analýza spokojenosti zákazníků se službami hotelu Černý slon - diplomová práce

Cílem této diplomové práce je zjistit, jak jsou zákazníci hotelu Černý slon spokojeni s kvalitou a množstvím nabízených služeb, zároveň získat in... (detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Marketing, Marketingový výzkum, Služby

627x

Analýza trhu s elektroinstalačním materiálem na Severní Moravě - diplomová práce

... (detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Marketing

212x

Czech On Line - ekonomická analýza - diplomová práce anglicky

Diplomová práce představuje kompletní finanční a marketingovou analýzu internetového serveru Volný - Czech on Line. Mimo představení společnosti a jej... (detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Finanční analýzy, Marketing

31x

Marketing města Opavy - diplomová práce

Diplomová práce představuje marketing města Opavy. V první, teoretické, části se autor věnuje obecně marketingu měst a obcí, marketingovému mixu a mar... (detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Marketing, Marketingový mix, Marketingový výzkum

91x

Marketing města Vimperka

Tato práce je zaměřena na problematiku marketingu měst a obcí, nazývaného také jako městský marketing. Zaměřuje se na vybrané teoretické aspekty a obj... (detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Marketing, Regionální ekonomika

77x

Marketingová strategie neziskové organizace Unie Kompas - diplomová práce

Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií neziskové organizace Unie Kompas a navrhuje její zlepšení. První část je věnována teoretickým podkla... (detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Marketing, Marketingový výzkum

18x

Marketingový plán - teoretická část diplomové práce

Teoretická část diplomové práce na téma marketingový plán vymezuje základní marketingové pojmy a definuje marketingový plán včetně jeho součástí. Sklá... (detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Marketing

32x

Moderní stavební podnik a vše kolem něj

Cílem této diplomové práce je popsat charakteristiky stavebního trhu, strukturu trhu a nástroje marketingového mixu (výrobek, cena, podpora prodeje). ... (detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Marketing, Marketingový mix

3x

Propagační kampaň pro firmu Fujifilm CZ - teoretická část

Tato diplomová práce se zabývá propagační kampaní pro firmu Fujifilm. Popisuje teoretická východiska propagační kampaně, zaměřuje se především na mark... (detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Marketing, Propagace

58x
1  2  »