přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Recentní suroviny: skripta
Základní překladatelské termíny - rusky
Huntington, Samuel: Politický řád v měnících se společnostech
Finanční řízení podniku: otázky ke státní zkoušce
Karel Čapek a kol.: Hovory s Antonínem Švehlou (a o něm)
Název | Goodness | Staženo |
---|---|---|
Analýza spotřebního trhu a trhu organizací.... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Marketing, Spotřebitelské chování |
64x |
|
Aplikace hospodářské praxe v podnikuPráce obsahuje zápisky z přednášek předmětu Aplikace hospodářské praxe v podniku, které seznamují jak s problematikou vnějšího okolí podniku, tak se z... (detail) Typ školy: VOŠ Kategorie: Hospodářská politika, Management, Marketing |
1x |
|
Cena.... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Marketing |
61x |
|
Chování kupujícíchPráce se snaží pojmout všechny možné úhly pohledu na nákup, ať už se jedná o individuální jednání, domácnost nebo firmu. V textu jsou představeny vliv... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Marketing |
65x |
|
Chování spotřebitelePráce pojednává o chování spotřebitele, o tom, jaké potřeby uspokojuje, jak se chová a jak je třeba zákazníka ovlivnit, aby nakupoval zboží, které mu ... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Marketing |
53x |
|
DistribuceJedná se přepracovaný přednáškový materiál k předmětu Marketing. V tomto případě se jedná o distribuci. Typ školy: VŠ Kategorie: Marketing |
854x |
|
Ekonomika podniku - výpisky z přednášekPráce obsahuje výpisky z přednášek na téma ekonomika podniku. Text seznamuje s národním hospodářstvím, hospodářskou politikou, i transformací české ek... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Finance, Management, Marketing, Podniková ekonomika |
11x |
|
Komunikace a distribuceDistribuce: Prodejní cesty - funkce prodejních cest, organizace prodejních cest. Velkoobchody - funkce, typy. Maloobchody - druhy, maloobchodní mix. K... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Marketing |
68x |
|
Korelační a regresní analýza - výpisky z přednášekVýpisky z přednášek seznamují s korelační a regresní analýzou. Heslovitě definují korelaci, kovarianci a korelační analýzu. Představují Pearsonův kore... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Marketing, Marketingový výzkum |
23x |
|
Maketing služebV textu je stručně charakterizováno, co je to služba, jaké jsou její dělení, vlastnosti z pohledu marketingu, a jak se uplatňuje marketingový mix ve s... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Marketing |
81x |
Zaregistrujte se a dostávejte nejlepší nabídky jako první.