Název Goodness Staženo

Analýza spotřebního trhu a trhu organizací

.... (detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Marketing, Spotřebitelské chování

64x

Aplikace hospodářské praxe v podniku

Práce obsahuje zápisky z přednášek předmětu Aplikace hospodářské praxe v podniku, které seznamují jak s problematikou vnějšího okolí podniku, tak se z... (detail)

Typ školy: VOŠ

Kategorie: Hospodářská politika, Management, Marketing


1x

Cena

.... (detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Marketing

61x

Chování kupujících

Práce se snaží pojmout všechny možné úhly pohledu na nákup, ať už se jedná o individuální jednání, domácnost nebo firmu. V textu jsou představeny vliv... (detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Marketing

65x

Chování spotřebitele

Práce pojednává o chování spotřebitele, o tom, jaké potřeby uspokojuje, jak se chová a jak je třeba zákazníka ovlivnit, aby nakupoval zboží, které mu ... (detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Marketing

53x

Distribuce

Jedná se přepracovaný přednáškový materiál k předmětu Marketing. V tomto případě se jedná o distribuci.
Obsah:
1. Co je distribuce?
detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Marketing

854x

Ekonomika podniku - výpisky z přednášek

Práce obsahuje výpisky z přednášek na téma ekonomika podniku. Text seznamuje s národním hospodářstvím, hospodářskou politikou, i transformací české ek... (detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Finance, Management, Marketing, Podniková ekonomika


11x

Komunikace a distribuce

Distribuce: Prodejní cesty - funkce prodejních cest, organizace prodejních cest. Velkoobchody - funkce, typy. Maloobchody - druhy, maloobchodní mix. K... (detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Marketing

68x

Korelační a regresní analýza - výpisky z přednášek

Výpisky z přednášek seznamují s korelační a regresní analýzou. Heslovitě definují korelaci, kovarianci a korelační analýzu. Představují Pearsonův kore... (detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Marketing, Marketingový výzkum

23x

Maketing služeb

V textu je stručně charakterizováno, co je to služba, jaké jsou její dělení, vlastnosti z pohledu marketingu, a jak se uplatňuje marketingový mix ve s... (detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Marketing

81x
1  2  3  4  5  6  7  8  9  »