DVD Major Zeman - hodnota výrobku
Kategorie: Výrobek
Typ práce: Seminárky/referáty
Škola: nezadáno/škola není v seznamu
Charakteristika: Tato práce je velmi stručným shrnutím důvodů, proč zákazníci kupují DVD v novinách a časopisech. Autor se zamýšlí nad motivací kupujících, významem televizní reklamy i obalu. Práce je psána v bodech.
Úryvek
"Hodnotu DVD, které vychází vždy s Nedělním Aha! upravuje distribuce a reklama. Pokud vydání Nedělního Aha! předchází reklama v televizi či rozhlase je náklad DVD a Nedělního Aha! vyšší, protože reklamou se zvyšuje hodnota DVD pro skupinu zákazníků, která se orientuje více dle mediální reklamy. Faktická hodnota se může pro některé zákazníky i snížit, protože zákazníci si mohou uvědomovat, že DVD může mít mnoho a mnoho dalších lidí."
Vlastnosti
| Číslo práce: | 14241 |
|---|
| Autor: | - |
| Typ školy: | VŠ |
| Počet stran:* | 1 |
| Formát: | Nezadáno |
| Odrážky: | Nezadáno |
| Obrázky/grafy/schémata/tabulky: | Ne |
| Použitá literatura: | Ne |
| Jazyk: | čeština |
| Rok výroby: | 2008 |
| Počet stažení: | 73 |
| Velikost souboru: | 10 KiB |
| * Počet stran je vyčíslen ve standardu portálu a může se tedy lišit od reálného počtu stran. |
STÁHNOUT PRÁCI
Práci nyní můžete stáhnout kliknutím na odkazy níže.
Zabalený formát ZIP: x4852d3f6553ef.zip (10 kB)
Nezabalený formát:
Práce do 2 stránek a práce uvolněné zdarma (na žádost autorů nebo z popudu týmu) jsou volně ke stažení.
Diskuse