Obsah
Úryvek
"Na den: 5.2. 2015 Brychtová Markéta
Téma týdne: Doprava
Téma dne: Značky a jejich pravidla
Vzdělávací oblast: Dítě a svět
Cíl: Seznamovat s bezpečností v dopravě, vést k dodržování bezpečnostních pravidel
Ranní činnosti
U stolečku: omalovánky, vybarvi, co je na obrázku špatně
kniha- Kluci, pozor červená
stavebnice
labyrint
Koberec: * postav obrázek podle předlohy (děti budou mít na papíře nakreslenou budovu, auto… podle kterého stejným způsobem postaví obrázek- položený na zemi)
* autodráhy
Hra na dopravu: stavba letadla z kostek, hra na vláček- ráno vytvořím prostor pro realizaci a začnu stavět dráhu pro vláček či auto. Do třídy si můžu pučit značky na stojanech, pokud by byla možnost půjčky, postavila bych po přídě značky.
Motivace: značky, připravený labyrint. Mohu použít báseň vláček, auto
Ranní cvičení
• reakce na značku
motivace: budu policista
Děti (auta) se musí dívat na policistu, jakou ukazuje značku a podle ní musí uskutečnit svou jízdu nebo chůzi. Při písknutí na píšťalku změním značku.
Značky:
Stezka pro chodce: chůze
Stůj dej přednost v jízdě: děti zastaví (předem vysvětlím, co tato značka znamená)
Stezka pro cyklisty: děti si lehnou a dělají, že jedou na kole
Přikázaný směr jízdy –rovně
doleva
doprava (děti strany neumí, ale cílem této hry je pokusit se zapamatovat, jaká strana je která)
Semafor: v ruce budu mít plácačku s červenou a zelenou barvou, podle barev se děti musí zařídit= před hrou si vysvětlíme jaká barva co znamená)
• rozcvička (příloha)
• Všechno jezdí, co má kola:
Děti tleskají do rytmu říkanky: „Všechno jezdí, co má kola“ Já budu jmenovat předměty, které se pohybují pomocí kol po silnici a předměty, které mají tvar kola, ale nejezdí (talíř)
Pokud řeknu dopravní prostředek, děti musí co nejrychleji zvednout ruce nad hlavu. (tato hra má stejný princip jako hra: Všechno lítá, co peří má.)"
Poznámka
PRÁCE BYLA UVOLNĚNA BEZ NÁROKU NA HONORÁŘ
Vlastnosti
Číslo práce: | 30846 |
---|
Autor: | - |
Typ školy: | SŠ |
Počet stran:* | 3 |
Formát: | MS Word |
Odrážky: | Ne |
Obrázky/grafy/schémata/tabulky: | Ne |
Použitá literatura: | Ne |
Jazyk: | čeština |
Rok výroby: | 2015 |
Počet stažení: | 208 |
Velikost souboru: | 11 KiB |
* Počet stran je vyčíslen ve standardu portálu a může se tedy lišit od reálného počtu stran. |
STÁHNOUT PRÁCI
Práci nyní můžete stáhnout kliknutím na odkazy níže.
Zabalený formát ZIP: x5644a56cb5700.zip (11 kB)
Nezabalený formát:
Práce do 2 stránek a práce uvolněné zdarma (na žádost autorů nebo z popudu týmu) jsou volně ke stažení.