Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Eko internetová prodejna - podnikatelský záměr

Eko internetová prodejna - podnikatelský záměr

Kategorie: Podnikatelský záměr

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Práce se skládá ze dvou částí. Teoretická se věnuje charakteristice firmy, vymezení činnosti, ve které podniká, průzkumu konkurence a stanovení cílů pro část praktickou. Praktická část se zabývá zřízením internetového obchodu pro již fungující prodejnu s ekologickými potravinami a kosmetikou. Popisuje také personální politiku firmy. Obsahuje rozvahu, výkaz zisků a ztrát a cash-flow podniku.

Obsah

1.
Základní údaje o firmě
1.1
Název firmy
1.2
Zápis do obchodního rejstříku
1.3
Sídlo
1.4
Provozovna
1.5
Předmět činnosti
1.6
Majitelé, společníci, základní jmění
1.7
Způsob vedení evidence podnikatelské činnosti
1.8
Plátce DPH
1.9
Počet zaměstnanců
1.10
IČ, DIČ
1.11
Stručně popis majetku
1.12
.Stručně cíl podnikatelského záměru
2.
Cíl podnikatelského záměru
2.1
Vytvoření webových stránek
2.2
Vytvoření internetového obchodu
2.2.1
Základ internetového obchodu
2.2.1.1
Rozšiřující funkce internetového obchodu
2.2.1.2
Funkce katalogu
2.2.1.3
Funkce detail produktu
2.2.1.4
Funkce pro podporu zákazníků
2.2.1.5
Marketingové funkce
2.2.1.6
Doplňky
2.3
Kalkulace nákladů na zřízení web.stránek a inter.obchodu
2.4
Termín realizace a konečné spuštění web.stránek a int.obchodu
3.
Historie firmy
3.1
Vývoj firmy, nejvýznamnější investice
3.2
Předmět činnosti
3.3
Rozdělení provozoven
3.4
Eko prodejna, Staré Město
3.5
Prodejna racionální výživy a veget.restaurace
3.6
Prodejna kosmetiky
3.7
Velkoobchod
3.8
Přehled top dodavatelů
3.9
Zásobování
4.
Organizační schéma firmy
4.1
Struktura firmy
4.1.1
Struktura vedoucích pracovníků
4.1.2
Personální struktura eko-zahradnictví
4.1.3
Personální struktura velkoobchodu
4.1.4
Personální struktura provozoven Praha a Hradec Králové
4.1.5
Personální struktura finančního oddělení
4.1.6
Personální struktura personálního oddělení
5.
Výběr, motivace, hodnocení, vzdělávání pracovníků
5.1
Výběr pracovníků
5.2
Výběr dělníků
5.3
Výběr THP pracovníků
5.4
Inzerát
5.5
Motivace
5.6
Hodnocení a kontrola pracovníků
5.7
Vzdělání pracovníků
5.8
Kvalifikace pracovníků
5.9
Zhodnocení účinnosti školení
6.
Marketing
6.1
Reklama
6.2
Logo
6.3
Konkurence
6.4
Analýza swot
7.
Závěrečné shrnutí
8.
Finanční analýza
8.1
Finanční ukazatele
8.2
Finanční výkazy
9.
Přílohy
9.1
Graf – přehled vývoje hospodářského výsledku v letech 2000 – 2010
9.2
Ukázka z nabídky sortimentu
9.3
Rozvaha
9.4
Výkaz zisků a ztrát
9.5
Cash-flow

Úryvek

“2.2 Rozšiřující funkce internetového obchodu
Veřejnou část internetového obchodu lze oproti standardním funkcím rozšířit o následující:
2.2.1 Funkce katalogu
rozšířené vyhledávání
rozšířené řazení produktů
rozšířené fultextové hledání
tabulkové zobrazení
porovnávání produktů

2.2.2 Funkce detailu produktu
dodací a platební podmínky
výpis technických parametrů
komentáře k produktům - jednoduchá diskuse ke každému produktu
balení - různé ceny pro různá balení
ceníky

2.2.3 Funkce pro podporu zákazníků
online platby platebními kartami - platební brána MUZO - současná špička v platbách přes internet
objemové slevy - administrátor má možnost nastavení několika % slev při překročení ceny objednávky nad určité hranice (např. nad 30000 Kč 2% sleva, nad 60000 Kč 3% sleva, atp.)
doručení zdarma při objednávce nad - administrátor má možnost stanovení ceny objednávky, pro kterou je doručení zdarma.
individuelní slevy I. - umožňují různé % slevy pro různé zákazníky na celý sortiment elektronického obchodu. Sleva se projeví po přihlášení zákazníka u všech produktů
oblíbené položky - po přihlášení si může každý zákazník přidat libovolné množství produktů do oblíbených položek

2.2.4 Marketingové funkce
produkty v akci - obsah upravuje administrátor
produktové novinky - automatický výpis dle data vložení
nejprodávanější produkty I. - automatický výpis nejprodávanějších produktů
doporučujeme - obsah upravuje administrátor

2.2.5 Doplňky
novinky - obsah upravuje administrátor, vkládání s možností omezení doby zobrazení. Editace textu novinek je plnohodnotná jako u správy prezentace (vkládání nadpisů, obrázků, seznamů, odkazů, atd.)
základní statistiky - přehledy návštěv a přístupů v grafu a v tabulce jsou doplněny údaji o celkovém počtu návštěv a přístupů za dané časové období.
statistiky dle kategorií - informace o počtu přístupů do jednotlivých kategorií. Data jsou zobrazena jak ve formě tabulky, tak v přehledném náhledu se stromovou strukturou.
finance - tento modul umožňuje zobrazování informací o provedených objednávkách a vývoji cen produktů. Zjednodušuje zadávání cen a správu cenových akcí produktů.
funkce modulu: - celkový obrat, počet objednávek, vývoj dle produktů, vývoj ceny průměrné ceny objednávek, konverzního poměru, počtu objednávek a obratu po týdnech a měsících

3. Kalkulace nákladů na vytvoření webových stránek a internetového obchodu:
Na základě výběrového řízení byla uzavřena mezi stranami Smlouva o vytvoření webových stránek a internetového obchodu, jejíž součástí je tento ceník na vykonané práce:
Ceník vytvoření webových stránek
Vytvoření grafického návrhu 3000 Kč
Kódování šablon z grafického návrhu 3000 Kč
Naplnění obsahu www stránek 2000 Kč

Ceník vytvoření internetového obchodu
Jádro redakčního systému v ceně www stránek
Implementace základních modulů 4 000 Kč
Implementace modulu detail výrobku 2 500 Kč
Implementace modulu funkce katalogu 3 500 Kč
Implementace modulu funkce podpory zákazníků 1 500 Kč
Implementace modulu partnerská zóna 3 000 Kč
Implementace modulu marketingové funkce 2 500 Kč
Implementace modulu doplňky 2 500 Kč



Celkem za vytvoření webových stránek a inter.obchodu …………………..27 500 Kč

Případné další realizace mimo smluvní ujednání, budou řešeny dodatky ke smlouvě."

Poznámka

Práce cituje z http://www.webdesign-reklama.cz/sluzby/vytvoreni-internetoveho-obchodu, http://www.seo-expert.cz/internetovy-obchod a http://www.countrylife.cz/index.php?id=70.
Obsahuje fotografie, schémata a loga. Čistý text dosahuje cca 19 stran. Část práce ve formátu MS Excel (*.xls).

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 15 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 15 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány GP webpay, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 180 kreditů (=10Kč).
  4. Platit převodem z ČSOB a Poštovní spořitelny, službou PaySec 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Rychle, bezpečně a pohodlně.
    Zaplatit za tuto práci přes PaySec >>> Kliknutí na odkaz Vás přesměruje do platebního rozhraní
    Kliknutím na ikonku Vás přesměrujeme do platebního systému, kde si vyberete převod z ČSOB, Poštovní spořitelny nebo platbu PaySec
  5. SMS platba (Slovensko) - 0,60€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera14208
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 0,60€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou, PaySecem nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse