GameDesign


Kategorie: Počítače/informatika

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: Střední odborná škola InterDACT s.r.o., Most

Charakteristika: Práce obsahuje prezentaci o Gamedesignu.

Obsah

1.
Game Design
2.
Kde ho dělat
3.
Co musí umět
4.
Kdo je kdo ?
5.
Typy Game Designerů dle orientace
6.
Co musí dělat Game Designer
7.
Otázky co si Game Designer má položit na začátku
8.
Game Concept
9.
Game proposal (nabídka)
10.
Design document, struktura
11.
Design document v praxi
12.
Typy her dle financí
13.
Co znamená casual
14.
Typy indie her dle zaměření
15.
Jak dělat indie hry obecně? (1)
16.
Jak dělat indie hry obecně? (2)
17.
Jak dělat indie hry pro mobily?
18.
Jak dělat indie hry pro PDA?
19.
Jak dělat indie hry pro PC
20.
Co jiné hry a modely?
21.
Kde jde Game design dělat
22.
Kde jde dělat Game design (2)
23.
Kde jde dělat Game design (3)

Úryvek

"Jaké jsou současné trendy? (hry, stejně jako třeba filmy podléhají módním trendům)
Po čem kouká trh? (průzkum trhu – třeba i od velké firmy)
Jaké použijeme technologie? (Jak bude hra v celku dělána)
Z toho vytvořit Game Concept´"

Poznámka



PRÁCE BYLA UVOLNĚNA BEZ NÁROKU NA HONORÁŘ

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

Práci nyní můžete stáhnout kliknutím na odkazy níže.
Zabalený formát ZIP: x57d2cb6a89ab0.zip (2497 kB)
Nezabalený formát:
Prost__GameDesign.ppt (2745 kB)
Práce do 2 stránek a práce uvolněné zdarma (na žádost autorů nebo z popudu týmu) jsou volně ke stažení.

Diskuse