Obsah
2. | Marketingové podnikatelské koncepce
|
2.1 | Výrobní podnikatelská koncepce
|
2.2 | Výrobková podnikatelská koncepce
|
2.3 | Prodejní podnikatelská koncepce
|
2.4 | Marketingová podnikatelská koncepce
|
2.5 | Sociální marketingová koncepce
|
Úryvek
“ marketing
• odvozeno od slova „market „ - trh
• je to způsob řízení podnikatelské činnosti pomocí trhu
• je to proces řízení, jehož výsledkem je poznání, předvídání, ovlivňování a v konečné fázi uspokojování potřeb a přání zákazníka
podstata marketingu
• zahrnuje všechny aktivity, při kterých dochází k pohybu zboží a služeb mezi výrobcem a zákazníkem
• pro marketingový pohled je důležité si uvědomit, že trh je zároveň východiskem i cílem marketingového cyklu
• marketing vychází z průzkumu poptávky a to nejen současné, ale i budoucí ( situaci na trhu ovlivňují vytváření nových výrobků a služeb, nebo stažení z trhu )
cíl marketingu
• usiluje o nalezení rovnováhy mezi zájmy firmy ( vztah ke konkurenci, výše zisku ) a zákazníka (kvalita výrobků, cena, množství )
• orientace na potřeby zákazníka a nabytí výhody nad konkurencí a pochopení chování zákazníka
• zajistit co nejúspěšnější prodej a tím dosažení co největšího a dlouhodobého zisku
marketingové podnikatelské koncepce
- začínají se objevovat v rozvinutých tržních ekonomikách v 50. - 60. letech našeho století
- souvisí se změnou sociálních a ekonomických podmínek po 2. svět. válce
• výrobní podnikatelská koncepce - vychází z předpokladu, že zákazník bude preferovat výrobky,
které budou levné a snadno dosažitelné
- je žádoucí dosahovat vysokých objemů výroby, které při využívání nové techniky a techno -
logie nižší náklady na jednotku a zajistí rozsáhlou distribuci výrobků
- cílem podnikatele je dosažení co nejvyššího zisku, zejména lepším využíváním techniky a
a technologie a lepší organizací práce např. firma Baťa, firma Ford (zavedení pásové výroby)"
Vlastnosti
Číslo práce: | 11014 |
---|
Autor: | Martina Dindová - |
Typ školy: | VŠ |
Počet stran:* | 2 |
Formát: | Nezadáno |
Odrážky: | Nezadáno |
Obrázky/grafy/schémata/tabulky: | Ne |
Použitá literatura: | Ne |
Jazyk: | čeština |
Rok výroby: | 2007 |
Počet stažení: | 262 |
Velikost souboru: | 7 KiB |
* Počet stran je vyčíslen ve standardu portálu a může se tedy lišit od reálného počtu stran. |
STÁHNOUT PRÁCI
Práci nyní můžete stáhnout kliknutím na odkazy níže.
Zabalený formát ZIP: x473ef0ffae310.zip (7 kB)
Nezabalený formát:
Práce do 2 stránek a práce uvolněné zdarma (na žádost autorů nebo z popudu týmu) jsou volně ke stažení.