Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Marketing - životní cyklus výrobku Coca cola

Marketing - životní cyklus výrobku Coca cola


Kategorie: Marketing

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: V práci je popisován životní cyklus výrobku na konkrétním produktu - Cocal cola. Konkrétně se práce zaměřuje na popis historie vzniku toho výrobku a postupného rozšíření reklmaní kampaně a sortimentu výrobků.

Obsah

1.
Úvod
2.
Fáze prodeje
a) Fáze zavedení na trh
b) Fáze růstu
c) Vrcholná fáze
d) Současnost
3: Závěr
4.
použitá literatura

Úryvek

Nápoj zavedl na trh John Pemberton jenž byl závislý na morfiu a tak za něj hledal náhradu, nebo něco co by jej tohoto návyku zbavilo. Vyrobil nápoj zvaný Francouzské víno. V roce 1885 za prohibice v Atlantě musel nápoj zbavit alkoholu a tak jej začal upravovat. 6. května 1886 namíchal recepturu z výtažku listu coky a z ořechu cola kofein. Nápoj byl nazván podle jeho dvou nejdůležitějších ingrediencí Coca-Cola. 29. května 1886 se objevuje první reklama na tento nápoj. Reklama byla velice prostá. Hlásala, že nápoj je lahodný, osvěžující, radostný a povzbuzující. John Pemberton sehnal několik sudů k distribuci svého sirupu. Tyto sudy byly červené a tato barva se navždy spojila právě s tímto nápojem. John Pemberton zemřel v chudobě, nezbavil se svého návyku a netušil, co bude následovat.

Poznámka

Velmi krátká přehledová práce na toto téma, která podává základní informace o produktu. Práce potřebuje kontrolu gramtiky a možná i stylistiky. Obsahuje několik obrázků.

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

Práci nyní můžete stáhnout kliknutím na odkazy níže.
Zabalený formát ZIP: x44200dfb986bf.zip (426 kB)
Nezabalený formát:
Cyklus_vyrobku_Coca-coly.doc (544 kB)
Práce do 2 stránek a práce uvolněné zdarma (na žádost autorů nebo z popudu týmu) jsou volně ke stažení.

Diskuse