Obsah
9.3. | Odkaz na soudobé umění
|
Úryvek
"Cíl: Rozvoj estetických schopností, žáci poznávají různé „druhy“ kýče, řeší problematiku kýče na vlastním návrhu, schopnost spolupracovat ve skupině, originalita výtvarného projevu, splnit vlastní tvůrčí záměr, umět ostatním žákům vysvětlit a obhájit svoji práci, návrh, provedení, představit svůj pracovní tým, každý žák má v týmu svoji roli
Kompetence:pracovní, k řešení problému, sociální
Technika: kresba, malba, design, návrh, fotografování, skupinová práce, kde každý žák má svoji roli, návrhář, fotograf, modelka, role si žáci určují a vymýšlejí sami, podle toho jaké mají zkušenosti a dovednosti
Motivace: Motivace ukázkou obrázků, rozhovorem, hraní rolí
Hodnocení:
Žáci pracují nebo ve skupinách. Které si sami určí a rozdělí, podle role, kterou budou chtít plnit hrát). Žáci se ve skupině nakonec sami ohodnotí podle toho, jak žák svoji funkci zvládal a jak byli ostatní spokojení s jeho prací a zapojením.
Teorie:
Rozhovor s žáky:
Strhující umělecké světy, uměle vytvořené, konečná záležitost, za účelem vydělat, útočí na city, …kdy je kýč?
Když se oblékáme tak se šaty, účesem a doplňky „ oblékáme“ celý systém znaků. Mluvíme jasně pro ty, kdo znají daný společensko-kulturní rámec.
Klademe si otázky a hledáme odpovědi týkající se obecně estetické, filozoficko-společenské problematiky. Zohlednění aktuálnosti. Otázky proměny znaku v symbol a opět ve znak. Estetický zážitek. Oděv jako erotický znak. Jako další důležitá otázka je použitá barevnost a řeč barev. Vnese do našich návrhů další informativní rovinu toho, co předvádíme."
Poznámka
Práce obsahuje fotografii, která není započtena do celkového rozsahu.
Vlastnosti
Číslo práce: | 21409 |
---|
Autor: | - terinka39 na centrum.cz |
Typ školy: | VŠ |
Počet stran:* | 2 |
Formát: | Nezadáno |
Odrážky: | Nezadáno |
Obrázky/grafy/schémata/tabulky: | Ano |
Použitá literatura: | Ano |
Jazyk: | čeština |
Rok výroby: | 2011 |
Počet stažení: | 112 |
Velikost souboru: | 374 KiB |
* Počet stran je vyčíslen ve standardu portálu a může se tedy lišit od reálného počtu stran. |
STÁHNOUT PRÁCI
Práci nyní můžete stáhnout kliknutím na odkazy níže.
Zabalený formát ZIP: x4da41abc79710.zip (374 kB)
Nezabalený formát:
Práce do 2 stránek a práce uvolněné zdarma (na žádost autorů nebo z popudu týmu) jsou volně ke stažení.