Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Systém odměňování zaměstnanců

Systém odměňování zaměstnanců

Kategorie: Řízení lidských zdrojů

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Práce se zaměřuje na odměňování zaměstnanců v soukromé sféře, v jedné nejmenované firmě zabývající se bankovnictvím a finančními trhy. Společnost, kterou si autor vybral je mezinárodní. Autor čerpal z osobních zkušeností. V práci se pokouší navrhnout změny a vytknout případné nedostatky v odměňování. Na závěr práce se pokouší zhodnotit klady a zápory hodnocení zaměstnanců a navrhnout příslušné změny, zhodnotit nadřízené, jakým způsobem se snaží zaměstnancům vyjít vstříc a jak reagují na podměty ze strany podřízených ohledně odměn za vykonanou práci.

Obsah

1.
Úvod
2.
Představení firmy
3.
Callcentrum
3.1
Pozice v callcentru
4.
Formy odměny
4.1
Variabilní složka telefonního bankéře
5.
Kritické zhodnocení, návrhy změn
6.
Závěr
7.
Použitá literatura a zdroje

Úryvek

"3.1 Pozice v Callcentru:

Za úspěšný chod callcentra, a tím i všech operacích co klienti provádí na svých účtech a kreditních kartách, je zodpovědná vrchní manažerka. Samozřejmě má pod sebou zástupce, který je jí podřízen a několik dalších důležitých lidí, jako jsou manažer kvality, koordinátor, plánovač směn a další, o kterých se ale v rozboru odměňování zmiňovat nebudu, protože se jedná jen o jednotlivce, kteří jsou hodnoceni podle interních předpisů, ke kterým nemá nepovolaná osoba přístup. Pozice o kterých se budeme bavit jsou: United Head – nebo-li Teamleader, trenér a telefonní bankéř.
United Head – je jich v callcentru několik a mají pod sebou vždy tým několika bankéřů, zpravidla okolo patnácti, zodpovídají za mě, zodpovídají plnění plánů. Řeší nastalé problémy a rozebírají s bankéři vždy na konci měsíce jejich ohodnocení
Trenér – je jich v callcentru zpravidla také několik, odposlouchávají bankéřovi hovory, kontrolují jestli je vše řečeno správně, jestli má hovor dostatečnou úroveň a nejsou v něm například řečeny zastaralé informace. Dále se starají o udržení aktuálních informací v podvědomí bankéřů, a to jak rozesíláním pravidelných novinek, tak takzvanými „refreši,“ což odpovídá takovému malému přeškolení a obnovení znalostí. A hlavní funkce trenéra je školení nových bankéřů anebo stávajících bankéřů na nové produkty.
Telefonní bankéř – nejdůležitější člověk v callcentru, jako jediný z výše uvedených má přímý kontakt s klienty a jako jediný musí splnit několik úkolů v každém hovoru. Musí vždy servisně obsloužit klienta, tedy vyřešit jeho požadavek, poté klienta informovat o nových produktech a nabídnout mu nějaký vhodný produkt pro něj, aby byl obchod prospěšný jak pro klienta, tak také pro banku, protože „uzavřením obchodu začíná obchodní vztah,“ a pro společnost je velice důležité udržovat dobré obchodní vztahy s klienty.
Shift manager – je to, jak už název napovídá, vedoucí směny. Kontroluje, jestli zaměstnanci chodí na pracoviště včas, jestli nepřekračují přestávky, řeší vzniklé problémy, v nepřítomnosti vedení (například v podvečerních hodinách, když již není vedení přítomno) a také po směně píší managementu reporty jak směna probíhala. Do toho mají další práci totožnou jako výše uvedení telefonní bankéři."

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 15 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 15 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány GP webpay, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 180 kreditů (=10Kč).
  4. Platit převodem z ČSOB a Poštovní spořitelny, službou PaySec 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Rychle, bezpečně a pohodlně.
    Zaplatit za tuto práci přes PaySec >>> Kliknutí na odkaz Vás přesměruje do platebního rozhraní
    Kliknutím na ikonku Vás přesměrujeme do platebního systému, kde si vyberete převod z ČSOB, Poštovní spořitelny nebo platbu PaySec
  5. SMS platba (Slovensko) - 0,60€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera17652
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 0,60€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou, PaySecem nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse