Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Moje zkušenosti s marketingem v cizině - esej

Moje zkušenosti s marketingem v cizině - esej


Kategorie: Marketing

Typ práce: Eseje

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Esej je pojata jako referát o způsobech, jak se dá oživit turistický ruch jednak v malém městě a jednak v oblastí, která je již známa jako oblíbené turistické místo. Důraz je kladen na možnosti propagace menšího lázeňského města Slovenské republiky.

Obsah

1.
Úvod
2.
Charakteristika návštěvníků
3.
Důvod obliby místa návštěvníky
4.
Propagace
5.
Zhodnocení a doporučení

Úryvek

"Maďaři sem jezdí hlavně díky geografické blízkosti. Protože se Veĺký Meder nachází v oblasti, která byla po staletí pod maďarským vlivem, zdejší lidé umí výborně maďarsky, tudíž není pro ně problémem se domluvit.
Důvodem je levné a kvalitní ubytování, které zde poskytuje skoro každý, kdo má rodinný domek a tím tak přispívá do svého rozpočtu, obce, nakonec i státu.
Jelikož Veĺký Meder je spíše malé město, hlavní důraz je na poskytování ubytovaní v rodinných domcích. Tamní obyvatelé přes den pracují, a jejich klienti bydlí buď v nově přistavených budovách, které mají jednoduché vybavení asi na úrovni bungalovů. Před rodinným domem je zpravidla cedule, která upozorňuje na možnost ubytování.
Co se týče jiných míst Slovenska, mohl bych jmenovat Vysoké Tatry. Propagace této turistické oblasti je důležitá pro rozvoj podnikání v této jinak průmyslem nezasažené krajině. Jednou z atrakcí měly být Zimní olympijské hry v roce 2006. I když byly přiděleny jinému městu, bezpochyby nějaké finance Tatry dostaly. Propagace Tater se odehrává ve více sférách."

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

Práci nyní můžete stáhnout kliknutím na odkazy níže.
Zabalený formát ZIP: x470ba09f14d9e.zip (9 kB)
Nezabalený formát:
Moje_zkusenosti_marketing.doc (34 kB)
Práce do 2 stránek a práce uvolněné zdarma (na žádost autorů nebo z popudu týmu) jsou volně ke stažení.

Diskuse