Seminarky.cz > Maturitní otázky > > > Kongresové služby, povinnosti pracovníka infocentra, seniorský cestovní ruch

Kongresové služby, povinnosti pracovníka infocentra, seniorský cestovní ruch


Kategorie: Hotelnictví a turismus

Typ práce: Maturitní otázky

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Práce se stručně zabývá kongresovými službami, povinnostmi pracovníka infocentra a seniorským cestovním ruchem.

Obsah

1.
Kongresové služby
1.1.
Klasifikace kongresových služeb
2.
Povinnosti pracovníka infocentra
3.
Seniorský cestovní ruch

Úryvek

"Kongresové služby
- organizování kongresových akcí, incentivní cr, pracovní cesty
- umožňuje výměnu odborných poznatků, navázání pracovních kontaktů
Kongresové akce: kongres (odborné setkání s mezinárodní účastí, více než 300 účastníků)
konference (domácího významu, počet účastníků do 300)
sympozium (akce během níž dochází k výměně poznatků, zkušeností,
„diskuze“, do 300 účastníků)
seminář (pracovní jednání zaměřené na problematiku aktuálních
problémů, do 50 účastníků)
výstava (nemívá komerční charakter, spíše vzdělávací)
veletrh (komerční význam, má za účel získat zakázky, podepsat smlouvy)
Pracovní cesty = představují největší podíl účasti na kongresovém cr
- organizování pracovních setkání vedoucích pracovníků
MTZ = kongresové paláce (musí mít jednací místnosti = vhodná kapacita, vhodné technické
vybavení, osvětlení, informační technologie, vhodné zázemí – místnost pro novináře,
šatny, toalety

Klasifikace kongresových služeb:
1) služby související s jednáním – zabezpečení, zpracování kongresových materiálů,
propagace, organizační služby, tlumočnické a překladatelské služby
2) související s pobytem – ubytování účastníků a jejich doprovodu, stravování, přeprava z
místa ubytování na místo akce
3) ostatní služby – průvodci, hostesky, směnárny, autokarové zájezdy, kulturní a sport. Akce

Povinnosti pracovníka infocentra
- podávání informací o místě a jeho okolí, ubytování, vyhledávání spojů, otvírací doby pamětihodností
- prodej zboží (=suvenýry, propagační materiál)
- zodpovídání korespondence (mail, telefon)
- infocentra mohou vytvářet plakáty, letáky na různě konané akce
- aktualizace informací na internetu
- společná spolupráce, zapojení do místních turistických projektů"

Poznámka

Práce je psána heslovitou formou. Jedná se o maturitní otázku z cestovního ruchu.

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

Práci nyní můžete stáhnout kliknutím na odkazy níže.
Zabalený formát ZIP: 4718ca2817f58x.zip (6 kB)
Nezabalený formát:
Kongresove_sluzby.doc (34 kB)
Práce do 2 stránek a práce uvolněné zdarma (na žádost autorů nebo z popudu týmu) jsou volně ke stažení.

Diskuse