Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Idea nového výrobku EDT 7magic - marketingový plán + reklama

Idea nového výrobku EDT 7magic - marketingový plán + reklama


Kategorie: Marketing

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Tato práce se zabývá praktickým marketingovým plánem pro fiktivní toaletní vodu 7magic. K němu je vypracován plán prodeje, reklamní akce či podpora prodeje. Kromě základních vlastností této EDT je autor určuje cílovou skupinu, přibližnou cenu výrobku a jeho různé varianty. V závěru práce jsou stručně nastíněny vyhlídky výrobku do budoucna a další možnosti rozvoje této řady toaletních vod.

Obsah

1.Úvod
2.Nová kolekce toaletních vod 7Magic
2.1.
Tabulka – Název vůně, polodrahokam, barva a vlastnosti
3.Propagace:
3.1.
Media
3.2.
Podpora prodeje
3.3.
Direkt mailing
4.
Závěr

Úryvek

Zamýšlela jsem se nad vymyšlením nového výrobku v kategorii EDT – dámské toaletní vody.Jsou tisíce toaletních vod tak jsem přemýšlela o takové, která by přišla s něčím naprosto novým, originálním a vytvořila si tak svojí jedinečnou marketingovou kategorii.
V posledních letech se zde rozmáhá kult magie všeho druhu. Každá dívka se někdy věnovala magii a prozkoumávala esoteriku bylin, magii měsíce či sílu léčivých polodrahokamů a proto jsem se rozhodla zaměřit právě na toto téma.
Cílem této práce je tedy alespoň stručně nastínit marketingový plán prodeje již výše zmíněného výrobku.

2. Nová kolekce toaletních vod 7 Magic
Jednalo by se o novou kolekci EDT spojenou s polodrahokamy a tím pádem jejich magií. Ve flakonu 50ml by se vždy nacházel jeden polodrahokam znázorňující určitý pocit či vlastnost (modrost, harmonie, láska, energie atd.). Každá vůně by měla svůj specifický polodrahokam, svojí charakteristicko barvu (dle barvy polodrahokamu) a svůj význam odvozený z barvy ale i polodrahokamu.
Ke každému flakonku by se navíc zvlášť přikládal ten samý polodrahokam s očkem který by zákaznice mohla nosit na krku pro „umocnění působení magického parfému“.
Každá krabička by samozřejmě obsahovala příbalový leták který by vysvětloval přesný a detailní význam vůně a barvy EDT. Zahrnuty by byly i informace o tom jak magickou vůni nejúčinněji uchovávat a jak s ní zacházet aby její účinek byl co nejsilnější (např. nabíjení měsíčním světlem atd.)

Cílová skupina: ženy základního až vysokoškolského vzdělání, spíše z měst, svobodné, věk: 15 – 30let.

Cena: 450 - 500Kč

Prodejní místa: Parfumerie, Seshora, internetové obchody

3. Propagace:
3.1. Media
a) časopisy – Dívka, Elle, Comogirl, Cosmopolitan (tištěná reklama, navoněné stránky, v luxusnějších časopisech pak 1ml vzorečky s jednotlivými vůněmi)
b) televize – reklamní spot vysílaný přibližně mezi 14:00 – 21:00
c) rozhlas- krátký spot oznamující příchod nové magické kolekce odkazující na zdroje kde mohou ženy a dívky získat bližší informace (www stránky)
d) internet – hypertextové odkaz a bannery odkazující na hlavní stránky kolekce (www.7magic.com) a bannery odkazující na internetové obchody ve kterých lze vůně zakoupit."

Poznámka

Práce obsahuje tabulku.

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

Práci nyní můžete stáhnout kliknutím na odkazy níže.
Zabalený formát ZIP: x4a905a5041185.zip (14 kB)
Nezabalený formát:
Marketing_plan_parfem.doc (59 kB)
Práce do 2 stránek a práce uvolněné zdarma (na žádost autorů nebo z popudu týmu) jsou volně ke stažení.

Diskuse