Seminarky.cz > Maturitní otázky > > > Analýza marketingu vybraného typu subjektu cestovního ruchu (ČSA a hotelový řetězec) - maturitní otázka

Analýza marketingu vybraného typu subjektu cestovního ruchu (ČSA a hotelový řetězec) - maturitní otázka


Kategorie: Hotelnictví a turismus

Typ práce: Maturitní otázky

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Maturitní otázka uvádí velmi stručnou analýzu marketingové strategie letecké společnosti ČSA. Pouze heslovitě popisuje partnerství s dalšími leteckými společnostmi. Povrchně analyzuje produkt, propagaci a marketingové programy. Bodově představuje nízkonákladovou leteckou společnost Click4Sky. V závěru zmiňuje marketingovou strategii hotelového řetězce Intercontinental Hotel Groups.

Obsah

1.
Marketingová strategie ČSA
1.1.
Partnerství s dalšími leteckými společnostmi
1.2.
Produkt
1.3.
Propagace
1.4.
Marketingové programy
2.
Nízkonákladové letecké společnosti– Click4Sky
3.
Marketingová strategie hotelového řetězce Intercontinental Hotel Groups

Úryvek

"Marketingová strategie ČSA
- Prioritním cílovým segmentem ČSA jsou individuální cestující v ekonomické třídě a business třídě.
- dominantní teritorium působnosti - Evropa ( snaha zintenzívnit některá spojení zvyšováním počtu letů a zahájit provoz na pravidelných linkách do destinací, které zatím v letovém řádu společnosti chybí.

PARTNERSTVÍ S DALŠÍMI LETECKÝMI SPOLEČNOSTMI
- holandská společnost KLM, Lufthansa , ruská letecká společnost Transaero
- Airlines , švýcarský dopravce Swissair , italská společnost Alitalia , bulharské aerolinie Balkan, rumunský Tarom , Air France, Austrian Airlines, polské
aerolinie LOT , dále Air Ostrava a Tatra Air, Americký partner Continental Airlines, Inter-Carrier Agreement

PRODUKT
- přechod na kompletně nekuřáckou leteckou společnost.
rozšiřují dětský program pro nejmladší cestující ( různé hračky, omalovánky,
hlavolamy a hry.)
- větší pohodlí ( konvertibilní sedačky )
nový systém průzkumu hodnocení produktu ČSA ( dotazníky pro cestující, zaměstnance členové programu pro stálé zákazníky OK Plus)

PROPAGACE
- motiv 80. výročí založení
- oficiální logo
- kampaně v tisku, rozhlase
- prezentace produktu v zahraničí "

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

Práci nyní můžete stáhnout kliknutím na odkazy níže.
Zabalený formát ZIP: x4ad8c444b1129.zip (11 kB)
Nezabalený formát:
Analyza_marketingu_MO.doc (37 kB)
Práce do 2 stránek a práce uvolněné zdarma (na žádost autorů nebo z popudu týmu) jsou volně ke stažení.

Diskuse