Seminarky.cz > Diplomky, bakalářky > Absolventské práce > > Modelářská prodejna - podnikatelský záměr - praktická maturitní práce

Modelářská prodejna - podnikatelský záměr - praktická maturitní práce

Kategorie: Podnikatelský záměr

Typ práce: Absolventské práce

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Cílem praktické maturitní práce je vyhotovení podnikatelského záměru vybudovat modelářskou prodejnu. První část předkládá náležitosti záměru, obsahuje identifikační údaje a popis projektu, včetně jeho finančních nároků. Dále jsou zde posouzeny marketingové a tržní souvislosti záměru a vyhodnoceny jeho šance a rizika. Další část seznamuje s průběhem a výsledky vlastního dotazníkového průzkumu zjišťujícího informace relevantní pro daný projekt. V poslední části je podán návrh propagace zamýšlené modelářské prodejny.

Obsah

1.
Úvod
2.
Podnikatelský záměr
2.1.
Osobní údaje
2.1.1.
Profesní a osobní předpoklady
2.2.
Popis projektu
2.2.1.
Kde budu podnikat, majetkoprávní vztahy související se záměrem
2.2.2.
Peněžní potřeby na projekt
2.2.3.
Z čeho zaplatím počáteční potřebu peněz
2.3.
Marketing a trh
2.3.1.
Konkurence v místě
2.3.2.
Dodavatelé
2.3.3.
Zákazníci
2.3.4.
Cenová politika
2.4.
Šance a rizika
2.4.1.
Swot analýza
2.4.2.
Výhled dalšího rozvoje
2.4.3.
Krizové řešení
3.
Marketingový průzkum
3.1.
Příprava průzkumu
3.1.1.
Identifikace problému
3.1.2.
Definování cíle
3.1.3.
Formulace hypotéz
3.1.4.
Orientační analýza
3.1.5.
Plán průzkumu
3.2.
Realizace průzkumu
3.2.1.
Sběr dat
3.2.2.
Zpracování dat
3.2.3.
Analýza a implementace dat
4.
Návrh propagace
4.1.
Propagace
4.1.1.
Reklama
4.1.2.
Podpora prodeje
4.1.3.
Publicita
4.1.4.
Osobní prodej
5.
Závěr

Úryvek

"3. Návrh propagace
3.1 Propagace
Propagace je velmi důležitým nástrojem marketingu. Klade si za cíl vytvořit u spotřebitelů takový postoj k výrobku nebo ke službě, který může později vyústit v samotnou koupi.
Propagace plní zejména tyto funkce:
- Informuje o výrobku či službě
- Vytváří pozitivní postoje u potenciálních zákazníků
Mezi nástroje propagace, které bývají nazývány také jako tzv. komunikační mix, řadíme:
 Reklamu
 Podporu prodeje
 Publicitu
 Osobní prodej

3.1.1 Reklama
Reklama je placená neosobní prezentace zboží, myšlenek či služeb, prostřednictvím různých médií. Umožňuje oslovení velké cílové skupiny a je levným komunikačním prostředkem. Reklamu dělíme na mediální a přímou.
Mediální reklama k přenosu využívá různých médií: televize, rozhlas, časopisy, reklamní plochy, internet.
Přímá reklama je určena konkrétní cílové skupině pomocí: reklamních dopisů, katalogů, prospektů, vzorky, na email, reklamní dárečky.
Reklamní leták viz.příloha č. 3

3.1.2 Podpora prodeje
Podpora prodeje je neosobní komunikace a zahrnuje prostředky, které slouží ke krátkodobé podpoře prodeje.
Patří zde tyto prostředky: výstavy, veletrhy, předvádění výrobků, ochutnávky, módní přehlídky, bezplatné vzorky, kupóny, karty, soutěže, množstevní slevy apod.
Slevový kupón viz.příloha č. 4

3.1.3 Publicita
Prostřednictvím publicity neboli práce s veřejnosti, je představován produkt či firma veřejnosti nepřímo a bezplatně. Tato svědectví o produktu či firmě, které neposkytuje samotný výrobce, ale nezávislý subjekt působí na veřejnost podstatně důvěryhodněji.
Do budoucna bych ráda sponzorovala různé modelářské soutěže.

3.1.4 Osobní prodej
Osobní prodej je založen na bezprostředním kontaktu prodavače a zákazníka, což také umožňuje i lepší demonstraci výrobku a poznání potřeb spotřebitele.
Pro osobní prodej je typická:
a) pružnost
b) rychlá reakce na požadavky zákazníků
c) kontakt se zákazníkem
d) péče o zákazníka po nákupu"

Poznámka

Práce obsahuje pravopisné chyby a překlepy.
Práce zahrnuje doprovodné grafy, tabulku a vlastní návrhy informačních a propagačních materiálů, čistý text dosahuje cca 8 stran.
Zpracováno jako praktická maturitní práce na SOŠ a SOU podnikání a služeb, Jablunkov.

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 45 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 38 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 35 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 630 kreditů (=35Kč).
  4. SMS platba (Slovensko) - 1,70€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera22262
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 1,70€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse