Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > České marketingové komunikace po vstupu ČR do EU

České marketingové komunikace po vstupu ČR do EU


Kategorie: Evropská unie

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Obsah

"Vstup České republiky do Evropské unie nepřinese tolik výrazných změn na poli marketingového trhu, jenom natrvalo změní podnikatelské prostředí v naší republice. Ty největší změny však budou muset proběhnout v našem uvažování."

Poskytování informací zákazníkům, prezentace informací. Růst kupní síly, pohyb lidí, kapitálu, zboží, služeb, kvalitnější právní prostředí a lépe fungující byrokracie, vymahatelnost práva, každý má reálnou šanci ukázat, co umí na trhu. Existují "našï" klienti, proč je ČR zajímavé pro investory. Otevírání trhů a chování domácích firem při něm.

"Vstup do Evropské unie musí v první řadě znamenat rozšíření mantinelů v našich hlavách. Jenom tak můžeme pochopit možnosti, které se nám naskytnou, jenom tak můžeme být konkurenceschopní, úspěšní. V dohlednu je postupný růst naší kupní síly a ještě svobodnější pohyb lidí, kapitálu, zboží, služeb. Máme reálnou šanci dožít se kvalitnějšího právního prostředí a lépe fungující byrokracie a také poznat, co je vymahatelnost práva, a snad i dokonce vidět, jak je omezována korupce. V neposlední řadě má každý reálnou šanci ukázat, co umí na trhu, který má téměř půl miliardy zákazníků a spoustu potencionálních zákazníků. A to není malá výzva! Česká republika se proto bude muset začít v EU chovat jako typická firma, tedy marketingově, a prostřednictvím komunikace působit na své "zákazníky" či "zaměstnance" – obyvatele České republiky, ale také směrem do zahraničí."

Poznámka

úvaha

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

Práci nyní můžete stáhnout kliknutím na odkazy níže.
Zabalený formát ZIP: x43c9108e6cd64.zip (7 kB)
Nezabalený formát:
marketingove_komunikace_CR.doc (34 kB)
Práce do 2 stránek a práce uvolněné zdarma (na žádost autorů nebo z popudu týmu) jsou volně ke stažení.

Diskuse