Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Čokoláda Milka - marketingové pojetí výrobku

Čokoláda Milka - marketingové pojetí výrobku

Kategorie: Výrobek

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Práce se věnuje analýze marketingového zázemí čokolády Milka. Zabývá se popisem předmětu zkoumání, i použitých metod sekundárního a terciálního výzkumu. Prezentuje a analyzované informace ohledně kvality, obalu, značky, designu a stylu. V závěru práce představuje návrhy na možné změny.

Obsah

1.
Úvod
2.
Vymezení problému předmětu zkoumání
3.
Metody použité při shromažďování informací
4.
Prezentace a analýza získaných informací
4.1.
Kvalita
4.2.
Obal
4.3.
Značka
4.4.
Design
4.5.
Styl
5.
Návrhy a závěr

Úryvek

"V matici spokojenosti bychom čokoládu Milku zařadily do I. popřípadě Ii. kvadrantu. Spokojenost se značkou bude vysoká a loajalita může být podle našeho názoru vysoká, ale také nízká. Milovník čokolády Milka zůstane věrný své značce (I.), ale jiní zákazníci, kteří neupřednostňují žádný druh čokolády, si buď tuto čokoládu koupí znovu, nebo dají přednost jiné značce (II.).
Všechny produkty značky Milka se vyznačují vysokou kvalitou a to hlavně díky použití toho nejkvalitnějšího mléka pocházejícího od krav, pasoucích se v čisté alpské přírodě. Rovněž výrobní závody, kde Milka vzniká, se nacházejí v Alpách.
Čokoládová hmota se získává smícháním kakaové hmoty s cukrem a kakaovým máslem. Dále se do čokoládové hmoty přidává sušené mléko, mléčný tuk, vanilka a případné další ingredience. Konšování čokoládové hmoty se uskutečňuje ve strojích, kde se čokoládová hmota intenzivně míchá, roztírá a provzdušňuje. Je to proces, který trvá několik hodin a jeho hlavní úlohou je optimální vývoj čokoládového aroma. Míchání čokoládové hmoty patří k nejdůležitějším fázím výroby, má-li být čokoláda co nejjemnější. Potom přichází na řadu formování. Děj, kterým je možné velmi intenzivně ovlivnit kvalitu čokolády s ohledem na její fyzikální vlastnosti.

4.2. Obal

Obal je soubor prostředků, které se používají k zajištění balení, tedy k ochraně výrobku, ochraně umožňující oběh zboží a usnadňující jeho prodej a spotřebu.

Z hlediska výrobku rozlišujeme tyto typy obalů:
-primární (viz příloha) - primárním obalem u čokolády je stříbrný staniol potištěný nápisem Milka. Je samostatnou součásti výrobku (tzn. struktura čokolády se nezmění ani po odstranění tohoto obalu). Hlavní funkcí primárního obalu je chránit čokoládu před vnějšími vlivy jako je např. světlo,vlhko a teplo.

-sekundární (viz příloha) - papírový obal, který chrání primární balení, navíc plní informační a identifikační funkci. Obal je fialové barvy, v levém horním rohu je bílý nápis Milka a v pravém dolním rohu je obrázek, který znázorňuje příchuť čokolády. Pokud se jedná o čistou mléčnou čokoládu, je na obalu obrázek fialové krávy Milka a panoráma Alp. Na jiných druzích jsou znázorněny ořechy, jahody apod. Na sekundárním obalu jsou dále informace o složení, datum výroby a spotřeby, jména a adresy výrobce a distributora, hmotnost, údaje o skladování, čárkový kód.

-transportní - čokolády jsou baleny po 20 kusech do fialových kartónových krabic a na palety. Takto zabalené jsou dále distribuovány.

Fialová barva na obalech, se kterou je čokoláda Milka jednoznačně spojena, vyjadřuje vnitřní touhu po intuitivním porozumění, okouzlení.
Obal čokolády Milka jako marketingový nástroj - fialová barva v kombinaci s bílou je přitažlivá a výrazná, snadno upoutá pozornost zákazníka, který tak okamžitě identifikuje výrobek, odlišuje Milku od ostatních konkurenčních značek.
Název „Milka“ je čitelný, obal komunikuje (obrázky, které představují příchuť čokolády hovoří lépe než text).
Obal čokolády Milka je i tzv. společensky zodpovědným balením – tzn. existuje adekvátní vztah mezi velikosti obalu a baleného výrobku."

Poznámka

Tato práce obsahuje logo výrobku a schéma.

Vlastnosti

Náhled

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 45 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 38 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 35 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 630 kreditů (=35Kč).
  4. SMS platba (Slovensko) - 1,70€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera450
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 1,70€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse