Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Analýza maloobchodního mixu prodejny Benetton

Analýza maloobchodního mixu prodejny Benetton


Kategorie: Marketing

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Představení společnosti - designerské programy, formování společnosti, chronologický vývoj společnosti. Teorie: charakteristiky jednotlivých prvků mixu - product, price, place, promotion, people, prezentace. Mysteri shopping - popis. Definování problematiky - určeí cíle, metodika. Plán získávání informací - realizace projektu tajného nákupu + jeho fáze, časový harmonogram. Analýza a interpetace poznatků - tabulky. Jednotlivé výsledky. Osobní pozorování a jeho výsledky. Závěrečná doporučení.

Obsah

1) Charakteristiky jednotlivých prvků mixu
2) Definice techniky mystery shopping
3) Definování problému
4) Určení cíle
5) Metodika
6) Realizace projektu tajného nákupu
7) Časový harmonogram
8) Výsledky metody mystery shopping
9) Interpretace jednotlivých výsledků
10) Interpretace na základě osobního pozorování

Úryvek

Reklamy společnosti Benetton jsou celosvětově známé, lidé značku znají. Reklamní kampaň zajišťuje samotná firma, jednotlivé prodejny tak mají ulehčenou komunikaci se zákazníkem. Prodejny v Ostravě pořádají pro podporu prodeje a seznámení se s novou kolekcí dvakrát ročně své modní přehlídky mimo obchodní centrum, které jsou podporovány plakáty, letáčky a reklamou v rádiu. Modní přehlídky, na kterých se prodejna prezentuje, pořádá i samotné nákupní centrum FUTURUM.
Prodejna Benetton také komunikuje s veřejností pomocí letáků roznášených do schránek. Své zboží neprezentuje samostatně, ale, stejně jako ostatní prodejny obchodního centra futurum, tak činí ve společném letáku. Aktuální leták s platností od 16.5. do 29.5. je věnován pátému výročí celého obchodního centra Futurum. K této příležitosti je pořádána soutěž, v jejímž rámci je možné vyhrát také poukázku na 30% slevu právě v prodejně Benetton. Komunikace prostřednictvím společného letáku má své výhody i nevýhody.

Poznámka

Práce neodpovídá obsahu.

PRÁCE BYLA UVOLNĚNA BEZ NÁROKU NA HONORÁŘ

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

Práci nyní můžete stáhnout kliknutím na odkazy níže.
Zabalený formát ZIP: x441ed175666f45.zip (14 kB)
Nezabalený formát:
Marketing_obchodu_a_sluzeb.doc (81 kB)
Práce do 2 stránek a práce uvolněné zdarma (na žádost autorů nebo z popudu týmu) jsou volně ke stažení.

Diskuse