Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Ideový záměr - „Za zdravý život“! – Veletrh zdravé výživy 2006

Ideový záměr - „Za zdravý život“! – Veletrh zdravé výživy 2006


Kategorie: Marketing

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Charakteristika veletrhu. Myšlenky, které by autor chtěl na výstavě prezentovat - způsob prezentace,péči o zdravou výživu zajišťuje především rodina, tržní sféra poskytuje dostatek produktů z oblasti racionální výživy, zdravá výživa je základem zdravé populace, interaktivní pojetí výstavy; snaha o zapojení zákazníka.

Obsah

1.
Charakteristika veletrhu
2.
Myšlenky, které by autor chtěl na výstavě prezentovat
2.1
Péči o zdravou výživu zajišťuje především rodina
2.2
Tržní sféra poskytuje dostatek produktů z oblasti racionální výživy
2.3
Zdravá výživa je základem zdravé populace
2.4
Interaktivní pojetí výstavy; snaha o zapojení zákazníka.

Úryvek

"1. Péči o zdravou výživu zajišťuje především rodina
Péči o rodinu a zajištění potravin dnes zajišťuje v rodinách většinou žena a proto se budeme snažit celou výstavu zaměřit především na ni. Dalším důležitým segmentem budou lidé v důchodovém věku. Návštěvníci uvidí a budou mít možnost si zakoupit produkty zdravé výživy, potraviny, nápoje, bioprodukty, potraviny pro diabetiky, produkty bezlepkové diety, čaje, vitamíny.
Stejně tak se zde budeme moci setkat s vystavovateli propagujícími výrobky související se zdravou výživou, či zdravým životním stylem. Od výrobků jako jsou speciální přípravky pro sportovce, kosmetické produkty, knihy, časopisy týkající se způsobu zdravého stravování a zdravého života, kuchařky s recepty na přípravu chutných jídel z těchto potravin, až po stánky s nádobím ideálním pro přípravu těchto pokrmů."

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

Práci nyní můžete stáhnout kliknutím na odkazy níže.
Zabalený formát ZIP: x4482be4fb6a67.zip (9 kB)
Nezabalený formát:
ideovy_zamer.doc (44 kB)
Práce do 2 stránek a práce uvolněné zdarma (na žádost autorů nebo z popudu týmu) jsou volně ke stažení.

Diskuse