Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Poziční mapa telefonů na trhu

Poziční mapa telefonů na trhu


Kategorie: Marketingový mix

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Jedná se o vypracovanou seminární práci do předmětu Marketingový Mix na VŠB - EKF (za 5 bodů k zápočtu), která se věnuje tématu rozložení jednotlivých produktů výrobců mobilních telefonů na trhu. Práce nepředstavuje jednotlivé typy mobilních telefonů, ale pouze jejich umístění v oblíbenosti spotřebitelů.

Obsah

1.
Zhodnocení jednotlivých výrobků
2.
Graf (chybí)
3.
Porovnání
4.
Vlastní hodnocení autora

Úryvek

"poziční mapy vyplývá, že výrobky č. 1 a 4 se nacházejí v kvadrantu výhodných značek, tj. poměr ceny a celkové užitnosti se nachází na dobré úrovní a také jsme zjistili, že výrobky č. 2, 3 a 5 se nacházejí v kvadrantu prémiových(či luxusních) značek. Mezi těmito mobily je vidět veliká konkurence, obzvláště mezi výrobky 4, 2 a 3 jenž se pohybují kolem stejné ceny, kdy výrobek 2 a 3 jsou takřka srovnatelné, kdežto u výrobku 1 a 5 jsou vidět značné vzdálenosti od středu. Výrobek 1 výrazně zaostává od ostatních a je vidět že už je na trhu nějakou dobu což se projevilo především na ztrátě funkcí jimiž disponují ostatní navíc (to se také projevilo v souhrném faktoru kvality) a naopak u výrobku 5 je vidět, že byl uveden na trh nedávno, jeho cena je zatím nadměrně nadsazená, což je ale zároveň nahrazeno funkcemi jenž ostatní telefony nemají."

Poznámka

Stručná práce, která má dle mého názoru ještě mezery v možnostech zpracování a objemu informací. Práce obsahuje tabulky a volný prostor, takže v čistém textu by se jednalo o cca 1 stranu.

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

Práci nyní můžete stáhnout kliknutím na odkazy níže.
Zabalený formát ZIP: x45462e5e476ae.zip (8 kB)
Nezabalený formát:
Pozicni_mapa.doc (47 kB)
Práce do 2 stránek a práce uvolněné zdarma (na žádost autorů nebo z popudu týmu) jsou volně ke stažení.

Diskuse