Seminarky.cz > Maturitní otázky > > > A.I.D.A a pravidla propagace - maturitní otázka

A.I.D.A a pravidla propagace - maturitní otázka


Kategorie: Ekonomie

Typ práce: Maturitní otázky

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Práce v krátkých heslech shrnuje metodu AIDA, jako jednu ze zásad propagace. Uvádí konkrétní propočet, kdy se nevyplatí pokračování výroby na základě reklamy.

Obsah

1.
A – Attention (pozornost)
2.
I – Interest (zájem)
3.
D - Desire (přání)
4.
A – Action (čin)
5.
Příklad

Úryvek

“3. Základní pravidla a zásady propagace (A.I.D.A.)


-propagace a reklama je tak dobrá jak kvalitní je její sdělení. Obsahem by měli být pojmy vyjádřené ve zkratce A.I.D.A.

A – Attention (pozornost)

Budoucího zákazníka upoutáme tím, že mu rychle nabídneme něco důležitého co mu poskytne užitek -> reklamou – ochutnávky, plakáty, obalem, předváděním

I – Interest (zájem)

Přesvědčit zákazníka o užitečných vlastnostech výrobku pro něj samotného -> úspora času, odstranění námahy, zlepšení prostředí

D - Desire (přání)

Vytvořit u zákazníka přání koupit a vyloučit nejistoty

A – Action (čin)

Přimět zákazníka ke koupi -> dát k dispozici katalogy s objednávkami.
U přímého prodeje zboží vystavit (výstavky)

Tyto pravidla A.I.D.A. používáme při dodržování zásad propagace.
- pravdivost, věcnost, působnost a efektnost.

Př. Náklad na reklamu ve výši 80 000kč, zvýší tržby z prodeje výrobku o 600 000. Cena 1 výrobku je 200Kč a náklad na jeho výrobu je 180kč. Výplatí se pokračovaním výroby na základě další reklamy?"

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

Práci nyní můžete stáhnout kliknutím na odkazy níže.
Zabalený formát ZIP: x4845a86659a81.zip (8 kB)
Nezabalený formát:
Propagace_AIDA.doc (31 kB)
Práce do 2 stránek a práce uvolněné zdarma (na žádost autorů nebo z popudu týmu) jsou volně ke stažení.

Diskuse