Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Beebob Board Shop a marketingové strategie

Beebob Board Shop a marketingové strategie

Kategorie: Marketing

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Cílem práce je vysvětlit základní marketingové pojmy: marketingové řízení, základní marketingové strategie, přímý marketing a marketingový mix. Dále prozkoumat marketingovou komunikaci na internetu a upozornit na její výhody a nevýhody. Praktická část hodnotí současnou strategii internetového obchodu Beebob Board Shop, který se zaměřuje na skateboarding a snowboarding. Analyzuje jeho situaci na trhu pomocí analýzy SWOT a shrnuje jeho současnou situaci. V závěru formuluje návrhy do budoucna.

Obsah

1.
Úvod
2.
Cíle práce
3.
Teoretická část
3.1.
Marketingové řízení
3.2.
Základní marketingové strategie
3.3.
Přímý marketing
3.4.
Marketingový mix
3.5.
Internet jako nástroj marketingové komunikace
3.5.1.
Jak může internet pomoci marketérům
3.5.2.
Jak může internet brzdit marketéry
4.
Praktická část
4.1.
Historie a popis firmy Beebob Board Shop
4.1.1.
Organizační struktura firmy
4.2.
Poslání, vize a cíle firmy
4.3.
Analýza situace na trhu
4.3.1.
SWOT analýza
5.
Shrnutí současné situace
6.
Návrhy do budoucnosti
7.
Závěr

Úryvek

"4.2 Poslání, vize a cíle firmy XXXXXXXXXXXXXXXXX

 poslání
Posláním naší firmy je nabídnout zákazníkům, specializujícím se na snowboarding a skateboarding ten nejlepší servis. Možnost odcházet od nás s kompletním vybavením na daný sport, které bude splňovat jejich požadavky, a my budeme vědět, že zákazník bude spokojen s cenou a my s tím, že jsme získaly dalšího stálého zákazníka.
 vize
Chceme být vždy lepší než naše konkurence, co nejblíže zákazníkovi. Snažíme se o kvalitu, profesionalitu, výkonnost, flexibilitu, odpovědnost a hlavně o osobní přístup.
 cíle
Naše cíle jsou krátkodobé i dlouhodobé. Z krátkodobých bych uvedla hlavně dennodenní snaha o uspokojení zákazníků, poskytnutí co nejlepší péče, aby zákazník odcházel snad i s něčím lepším, než pro co původně přišel. Z dlouhodobých uvádím otevření nové prodejny v blízkém Šumperku a zřízení druhého internetového obchodu, dále udržení kvality a profesionality, získávat stále nové zákazníky a snaha udržet si již stávající.
4.3 ANALÝZA SITUACE NA TRHU
Analýza situace na trhu je hlavním krokem v marketingu. Firma musí sledovat okolí, přizpůsobovat se, růst, lepšit se, aby na trhu uspěla.

4.3.1 SWOT analýza
“Analýza by měla zahrnovat přehled výkonů podniku (objemy prodejů, podíl na trhu a ziskovost) z posledního období. Srovnáme.li výsledky s předchozími lety, odhalí se nám trendy, a srovnáme-li výsledky s konkurencí, přijdeme na poměrný výkon firmy. Tato analýza může obsahovat i marketingový mix, tj. cenovou úroveň ve srovnání s konkurencí, distribuční síť, jakost výrobku, silné a slabé stránky jak výrobku, tak organizace, a ohrožení a hrozby, které s výrobkem či organizací nějak souvisejí. “

 silné stránky
- vysoce kvalifikovaní zaměstnanci s vlastními zkušenostmi
- osobní přístup k zákazníkům
- zajištění komplexního vybavení pro daného zákazníka (přizpůsobeno k jeho zkušenostem a požadavkům)
- dobré postavení na trhu
- kvalitní výrobky
- dobrá platební schopnost
 slabé stránky
- vyšší cena
- objednávání zboží rok předem
- nemožnost doobjednání během sezóny
 příležitosti
- zvyšování internetových objednávek
- další rozšiřování sortimentu
- otevření další pobočky v jiném městě
- získávání nových zákazníků"

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 15 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 15 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány GP webpay, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 180 kreditů (=10Kč).
  4. Platit převodem z ČSOB a Poštovní spořitelny, službou PaySec 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Rychle, bezpečně a pohodlně.
    Zaplatit za tuto práci přes PaySec >>> Kliknutí na odkaz Vás přesměruje do platebního rozhraní
    Kliknutím na ikonku Vás přesměrujeme do platebního systému, kde si vyberete převod z ČSOB, Poštovní spořitelny nebo platbu PaySec
  5. SMS platba (Slovensko) - 0,60€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera19437
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 0,60€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou, PaySecem nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse