Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Definice kvality systému řízení ISO 9001 - anglicky

Definice kvality systému řízení ISO 9001 - anglicky

Kategorie: Management, Ekonomické cizojazyčné práce

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Jedná se o anglický psaný text na téma definice kvality systému řízení ISO 9001. Autor vysvětluje pojem komplexní řízení kvality (TQM) a následuje exkurze po historii TQM. Po objasnění základní terminologie následuje charakteristika auditu, managementu a systému řízení jakosti. V závěru je vysvětleno, co to jsou normy.

Obsah

1.
ISO 9001
1.1.
Základní kroky akčního plánu
1.2.
ISO 9001 pro
1.2.1.
Zapojení lidí
1.2.2.
Výhody registrace
1.3.
Registrace
1.4.
Základní pojmy
2.
Historie TQM
3.
Tradiční přístup k TQM
4.
Rozvoj konceptu TQM
5.
ISO 9001 aktualizace
6.
Metody průzkumu
6.1
Změna metodologie
6.2
Jaké jsou přínosy systému managementu jakosti (QMS)
6.3
Příčiny selhání QMS
6,4 ISO 9001 - 2000 a 2008
7.
ISO 9001:2000 / 2008, systémy managementu jakosti - požadavky
8.
ISO 9001:2000 / 2008
8.1
Světové výsledky
8.2
Audit
9.
Řízení
10.
Systém řízení
11.
Systém řízení jakosti (QMS)
12.
Založení efektivního QMS
13.
Dokumentace vašeho QMS
14.
Předvedení vašeho QMS
15.
Standard
16.Kompatibilní standard
17.
Hlavní zásady

Úryvek

"1.2 ISO 9001: applicable to
Any organisation can benefit from implementing ISO 9001 as its requirements are underpinned by eight management principles:
1. a customer focused organisation
2. leadership
1.2.1 The involvement of people
3. ensuring a process approach
4. a systematic approach to management
5. a factual approach to decision making
6. mutually beneficial supplier relations
7. continuous improvement
1.2.2 The benefits of registration
1. Customer satisfaction – through delivery of products
2. that consistently meet customer requirements
3. Reduced operating costs – through continual
4. improvement of processes and resulting operational
5. efficiencies
6. Improved stakeholder relationships – including staff,
7. customers and suppliers
8. Legal compliance – by understanding how statutory
9. and regulatory requirements impact on the
10. organization and its your customers
11. Improved risk management – through greater
12. consistency and traceability of products and services
13. Proven business credentials – through independent
14. verification against recognized standards
15. Ability to win more business – particularly where
16. procurement specifications require certification as a
17. condition to supply
1.3 Registration
The process of registration follows three simple steps:
1. Application for registration is made by completing the
2. QMS questionnaire
3. Assessment to ISO 9001 is undertaken by NQA – the
4. organisation must be able to demonstrate that its
5. quality management system has been fully operative
6. for a minimum of three months and has been subject
7. of a full cycle of internal audits
8. Registration is granted by NQA and maintained by
9. the organisation. Maintenance is confirmed through
10. a programme of annual surveillance visits and a three
11. yearly re-certification audit.
1.4 Basic concepts
Quality - the extent to which a set of inherent characteristics fulfills requirements

Requirements - need or expectation that has been established by custom or mandatory

Jurisdiction - a distinguishing feature. There are different classes of properties: physical, the senses, time, ergonomic, functional"

Poznámka

Práce obsahuje tabulky a nákresy. Čistý text je cca 13 stran. Práce z Univerzity Oviedo.

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 15 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 15 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány GP webpay, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 180 kreditů (=10Kč).
  4. Platit převodem z ČSOB a Poštovní spořitelny, službou PaySec 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Rychle, bezpečně a pohodlně.
    Zaplatit za tuto práci přes PaySec >>> Kliknutí na odkaz Vás přesměruje do platebního rozhraní
    Kliknutím na ikonku Vás přesměrujeme do platebního systému, kde si vyberete převod z ČSOB, Poštovní spořitelny nebo platbu PaySec
  5. SMS platba (Slovensko) - 0,60€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera23396
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 0,60€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou, PaySecem nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse