Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > E-business metriky spjaté s personalizací

E-business metriky spjaté s personalizací

Kategorie: Internet

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Úvodní část textu se zabývá výzvami spojenými s řízením elektronických zákaznických rozhraní. Následuje stručný úvod do automatizované personalizace a demonstrace aplikovatelnosti personalizace skrze jednotlivá zákaznická rozhraní. Nosnou částí článku je však selektivní přiblížení systému e-business metrik NetGenesis spolu s uvedením výsledků jeho reálného využití v praxi. Závěrečná část představuje soubor projektových kroků vedoucích k zavedení a využití systému e-business metrik ve spojitosti s využitím automatizované personalizace.

Obsah

1
Úvod
2
Automatizovaná personalizace
2.1
Techniky
2.2
Ochrana osobních údajů a soukromí
3
Využití personalizace skrze paletu zákaznických rozhraní
3.1
Web
3.2
Mobilní zařízení
3.3
Tištěné materiály
4
E-business metriky
4.1
Životního cyklus zákazníků
4.2
Reklamní metriky
4.3
Metriky životního cyklu zákazníků
4.4
Personalizační vyspělost zákaznického rozhraní
5
Závěr - tři stupně vývoje
5.1
Základní reportovací systém
5.2
Sofistikovaný stupeň
5.3
Integrace
Literatura
Summary

Úryvek

"3.3 Tištěné materiály
Variabilní digitální tisk pomalu odstraňuje po dlouhou dobu převládající vysokonákladové tisky generických materiálů, mající motivaci v úsporách z rozsahu. Tím se otevírá v této oblasti možnost tisku individualizovaných materiálů nabízející podobnou flexibilitu jako na jakémkoli elektronickém rozhraní a tedy i příležitost poskytnout plně personalizovaný kontakt v tak tradičním prostředku komunikace, jakým tištěný materiál bezesporu je [TT01].
S tištěnými materiály je však spojena jejich fyzická doprava, která prodlužuje cyklus marketingové kampaně. I když může být vhodně zkombinována například s webem či telefonem, neposkytuje tolik prostoru pro flexibilní reakci jako v případě čistého elektronického rozhraní [CF01].
Pro ilustraci využití personalizačních potenciálů uvedeme dále několik realizovaných projektů. Studie zpracovaná International School of Management v Dortmundu [DM01] v sektoru utilit v oblasti přímého marketingu ve formě přímého poštovního kontaktu ukázala, že personalizovaný přístup má téměř třikrát tak vysokou míru úspěšnosti v porovnání se standardním přístupem. Union Gospel Mission of Seattle, charitativní organizace financovaná dary z nestátního sektoru, v dubnu roku 1995 zaznamenala UGM menší než očekávanou ziskovost ze své dopisní akce v souvislosti s žádostí o dobročinné financování ze strany svých dárců a po tomto neúspěchu se UGM odhodlala změnit charakter své akce naplánované na duben 1996 z velkého množství levně pořízených dopisů na menší množství personalizovaných dopisů zacílených na specifický segment. Výsledky tohoto úspěšného projektu jsou uvedeny v [Pri97] . Profesor Frank Romano a jeho student David Broudy z Rochester Institute of Technology, School of Printing realizovali první studii „Míra odezvy na přímý poštovní kontakt v závislosti na barvě, personalizaci, začlenění dat klienta a jiných faktorech“ míry odpovědí v oblasti digitálního tisku proměnných dat s cílem zjistit, zda náklady spjaté s personalizací kampaně přinesou odpovídající přínosy [ML01]. A konečně studie Houstona a Jeffersona „The Negative Effects of Personalization on Response Patterns in Mail Survey“ [HJ75] se zaměřila na ty aplikace personalizace, ve kterých generuje opačné výsledky, než se od ní očekávají."

Poznámka

Práce obsahuje tabulky a schémata.

Vlastnosti

Náhled

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 45 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 38 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 35 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 630 kreditů (=35Kč).
  4. SMS platba (Slovensko) - 1,70€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera8377
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 1,70€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse