Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > E-mailing a newslettery

E-mailing a newslettery


Kategorie: Internet

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Tato práce obsahuje stručný popis pojmů e-mailing a newsletter, které bývají využívány jak pro soukromé účely, tak jako součást marketingové komunikace. Zabývá se problematikou e-mail marketingu. Uvádí rozdíl mezi e-maily a spamy, a také mezi newslettery a spamy.

Obsah

1.
Úvod
2.
E-mailing
2.1.
Charakteristika
2.2.
E-mail versus spam
3.
Newslettery
3.1.
Charakteristika
3.2.
Newsletter versus spam
4.
Závěr

Úryvek

"3. Newslettery

3.1 Charakteristika

Newslettery jsou pravidelně šířenou publikací převážně o tématech, které jsou předmětem zájmu předplatitelů. Tyto informace jsou doručovány elektronickou formou přes e-maily a díky rychlému přijetí mají větší popularitu než tištěná korespondence.
Mnoho newsletterů je publikována různými kluby, spolky, sdruženími, obchodníky a hlavně podniky, které chtějí získat informace o zájmech jejich členů, zákazníků nebo zaměstnanců. Některé newslettery jsou vytvořené, aby vydělávaly peníze za předplatné od zájemců. Posílání newsletterů zákazníkům je součástí marketingové strategie, která sebou přináší užitky, ale i stinné stránky.
E-mailové newslettery představují mocné, ale zároveň nebezpečné marketingové nástroje. Stačí si uvědomit, že mají na jedné straně sílu významně utužit vztahy se zákazníkem, ale naopak je mohou od firemní nabídky také navždy odradit.
Mnozí internetoví marketéři využívají především efektu, že elektronický zpravodaj jim dovoluje udržet se v povědomí klientů za minimálních nákladů. Častěji jsou však newslettery chápány jako skvělý kanál pro odborné informace, pozvánky, novinky a další aktuální témata.

Newsletter má být stručný a přehledný. Zákazníci očekávají, že obsah newsletteru bude pro ně nějakým způsobem přínosný, že například obohatí jejich odborné znalosti, zprostředkuje jim aktuální dění, pomůže jim v práci nebo představí novinky. Pomocí newsletterů lze získat jeden z nejlepších kanálů pro CRM (Customers Relations Management) a přímý (one-to-one) marketing najednou.

3.2 Newsletter versus spam

Newslettery zprostředkují závan osobního vztahu a umožňují podnikům budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky. Jestli však prospěje vzájemným vztahům prodejce-klient, záleží často na použitelnosti vlastní e-mailové zprávy, která musí navozovat pocit snadné manipulace, musí být snadno čitelná a srozumitelná.
Základem přežití nabídky je v tomto případě především jednoduchá správa subskripcí. Adresát musí najít možnost, jak si newsletter snadno objednat nebo naopak odmítnout jeho další doručování. Seriózní firma by nikdy neměla zařadit do mailing listů osoby, které s tím explicitně nevyjádřili svůj souhlas. Pro zákazníka však nastává nejkrutější chvíle asi v okamžiku, kdy odesílatel nereaguje na žádosti o zrušení subskripce. To lze ve světě internetu považovat skoro za zločin a nebude proto divné, když se na tuto firmu zaměří "inspektoři" Antispam.cz."

Poznámka

Tato práce je kompilačního charakteru. Čerpá ze zdroje: http://interval.cz/clanky/jak-pripravit-uspesny-newsletter/.

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 15 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 15 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány GP webpay, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 180 kreditů (=10Kč).
  4. Platit převodem z ČSOB a Poštovní spořitelny, službou PaySec 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Rychle, bezpečně a pohodlně.
    Zaplatit za tuto práci přes PaySec >>> Kliknutí na odkaz Vás přesměruje do platebního rozhraní
    Kliknutím na ikonku Vás přesměrujeme do platebního systému, kde si vyberete převod z ČSOB, Poštovní spořitelny nebo platbu PaySec
  5. SMS platba (Slovensko) - 0,60€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera14865
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 0,60€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou, PaySecem nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse