Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Firemní kultura - kultura řízení

Firemní kultura - kultura řízení

Kategorie: Management

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Práce se zamýšlí nad tématem firemní kultury. Jedná se o praktický pohled na tuto problematiku z hlediska dvou nezávislých účetních a daňových kanceláří, které se rozhodly spojit se v jeden celek.

Obsah

1.
Firemní kultura
2.
Firemní identita
3.
Firemní etika
4.
Firemní jednání
5.
Firemní komunikace
6.
Firemní design
7.
Image společnosti
8.
Etický kodex

Úryvek

"Firemní kultura znamená určitý základ, který určuje osobitost (image) firmy, utváří chování jednotlivých pracovníků, jejich snahu, „žít“ v souladu s tím, co se od nich očekává „slušné chování“, podporuje stabilitu firmy a odráží se v jejich každodenních činnostech, je „silou“, která podporuje firmu při plnění jejich strategických cílů, změní-li se strategie a cíle, změnit se i firemní „kultura“.
Po prostudování druhé kapitol nás společně zaujala část týkající se firemní kultury a s tím spojen kulturní řízení společnost.
V současné době jsme dvě nezávislé účetní a daňové kanceláře, působící ve stejném regionu. Asi před rokem vnikla myšlenka tyto dvě společnosti, které fungují přibližně na stejných principech, tzn. vedou účetnictví či poskytují daňové poradenství malým a středním klientům spojit v jeden celek. V přímém důsledku to neznamená jen přestěhování se do stejného místa podnikání ale hlavně jde o to dvě doposud nezávislé společnosti sloučit v jeden celek. Sloučení společností znamená po právní stránce provést fůzi, vyřešit veškeré administrativní formality a začít podnikat skutečně jako jedna společnost. Nezbytně nutné je tedy vyřešit a sjednotit doposud rozdílnou firemní kulturu.
Uvědomujeme si jisté odlišné znaky dosavadních firemních kultur. Malé i větší rozdíly v názorech, ve zvycích ale i v chování zaměstnanců. Z našeho pohledu je v současné době prvořadé nastavení společných hranic a mezí fungování firemní identity. Zavedení společné etiky, firemního jednání a vystupování, zajištění jak vnitřní tak i vnější komunikace, zviditelnění se prostřednictví firemního designu a jeho podtržení což by mohlo napomoci v boji proti konkurenci.
Proces budování a stabilizace firemní kultury je v současné době postaven na nadefinování společného fungování sloučené společnosti. Vytváříme spolu s našimi současnými zaměstnanci vzorové případy správného a slušného chování, způsoby jednání se zákazníky, vytváření vzorových dokumentů či budování soudržnosti celého týmu. Je nezbytně nutné aby si každý zaměstnance společnosti uvědomil své postavení ve společnosti, že základem je správné a profesionální vystupování.
Vytvářením firemní identity, tedy řízeného procesu nezbytně nutných změn, které se musí s ohledem na další práci realizovat postupně.
Součástí firemní identity je firemní etika. Firemní etika začíná na úrovní základního slušného chování, který má středoškolsky vzdělaný člověk již v sobě. Je nutné aby si celý tým uvědomil, kde začíná pravda a kde lež. Musí být schopen při komunikaci se zákazníkem rozpoznat tuto hranici a spravedlivě, objektivně najít správný komunikační směr. Každému z naše týmu je nutné vštípit onu jedinečnost jeho přístupu nejen ve vztahu k osobě vlastní ale i k osobě člověka nadřízeného tak i k pověsti či značce celé společnosti."

Poznámka

Práce má charakter souvislého textu. Citace v práci jsou použity z: Ing. Vladimír Dostál, CSc. Strategický management, studijní text pro distanční studium.

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 15 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 15 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány GP webpay, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 180 kreditů (=10Kč).
  4. Platit převodem z ČSOB a Poštovní spořitelny, službou PaySec 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Rychle, bezpečně a pohodlně.
    Zaplatit za tuto práci přes PaySec >>> Kliknutí na odkaz Vás přesměruje do platebního rozhraní
    Kliknutím na ikonku Vás přesměrujeme do platebního systému, kde si vyberete převod z ČSOB, Poštovní spořitelny nebo platbu PaySec
  5. SMS platba (Slovensko) - 0,60€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera11539
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 0,60€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou, PaySecem nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse