Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Identita, projevy kultury a image společnosti BTL

Identita, projevy kultury a image společnosti BTL

Kategorie: Public relations

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Práce charakterizuje firmu, trh na který se orientuje a proměny, kterými společnost prošla během let (trh, atmosféra, image, identita a kultura). Poté podrobně jednotlivá vývojová období rozebírá, popisuje jejich základní vlastnosti a ukazuje jakým způsobem ovlivňovaly fungování firmy, její vnitřní organizaci a prezentaci na venek.

Obsah

1.
Představení firmy
2.
Vymezení vývojových období
3.
Popis vývojových období

Úryvek

"V druhém typizovaném období společnosti se již projevují, změny, které probíhali celou Českou či ještě Československou republikou. Zákazníci v podstatě na všech trzích si zvykli na přebytek zboží, naučili se vybírat si, využívat služeb, které zvyšují zboží užitnost, v neposlední řadě naučili se smlouvat, což byl do ne dávna jev nezvyklý.
Právě v tomto období se společnost nevíce a nejdynamičtěji rozrostla a to jak do počtu produktů, tak i do množství lidí, které společnost zaměstnává. S tím nutně přišla i specializace jednotlivých činnosti. Právě v této době se zaměstnanci začínají specializovat na prodej, vývoj, zahraniční obchod, objevují se i první „sekretářky“. Společnost si i uvědomuje, že trh České republiky je značně omezen. Otevírají se první zahraniční pobočky – na Slovensku, v Chorvatsku, na Ukrajině, v Rumunsku.
Všechny tyto změny určitý dopad na image, identitu, podnikovou komunikaci a kulturu. Nestačí mít výrobky, důležité je, aby o nich zákazník věděl a tak se začíná utvářet marketing, vizuální stránku společnosti, působí se více na vně společnosti.
Podniková komunikace probíhá i na dále na stejně neformální úrovni, jako dříve, nově příchozí zaměstnanci se ve většině nechávají vtáhnout, jen již začíná být znát, čí slovo má větší váhu, občas se proklamovaná jednání neshodují se skutečností. Na některých pozicích začíná narůstat fluktuace, jsou to právě pozice „sekretářek“, kterým společnost nedokáže nabídnout atraktivní budoucnost, seberealizaci ani prestiž v rámci společnosti. „Sekretářka“ píšu úmyslně v uvozovkách, neboť náplň práce se od sekretářských prací dost liší, je to spíš děvče pro všechno.
Podniková kultura je na tom podobně jako komunikace, neexistuje firemní hierarchie, začíná váznout informovanost, není jasné s kým vzniklý problém projednat, nebo nastávají situace, kdy je zřejmé, že tento konkrétní problém v rámci společnosti může, řešit respektive rozhodnout, jedna konkrétní osoba a ta je dlouhodobě na cestách. A tak některé problémy se stávají těžko řešitelné a mnohdy neřešené.

V poslední etapě, stejně jako celé Čechy si i společnost začíná zvykat na otevřenost trhů, s tím spojený vysoký tlak konkurence. Společnosti se podařilo první i druhé období přežít relativně úspěšně, ale začíná se zvyšující se intenzitou pociťovat nutnost změn. Toto společnost vedlo k velké a dobře viditelné změně – reorganizaci společnosti na zahraniční obchod, český obchod, vývoj a výrobu, každá z těchto složek se stává samostatnou jednotkou. Velmi významnou změnou je změna názvu společnosti spojená s totální změnou firemního designu, který konečně prezentuje společnost jako velkou profesionální firmu. Dále se podařilo uzavřít spolupráci s prestižními výrobci zdravotnických prostředků. Společnost Hitachi své výrobky – diagnostické ultrazvuky ráda přirovnává k automobilům Porche.
Díky novému impulsu i vývoji přístrojů nové generace, které již i designově odpovídá moderní době i firemnímu designu společnosti přichází první velký úspěch - výhra Zlaté Mefy 2001 – tedy vystavovatelské soutěže na mezinárodním veletrhu Mefa 2001 v Brně. V zápětí tyto přístroje měli velká úspěch i na veletrhu Medica v Dusseldorfu, což definitivně otevřelo dveře do světa a společnost navázala významné mezinárodní kontakty.
Společnost se i dále rozrůstá a jednotlivé její složky se diferencují a specializují, při čemž ne na všechny takto diferencované složky se nenahlíží stejnou optikou. Někteří zaměstnanci si začínají pomalu uvědomovat, že si sice jsme všichni rovni, jen někteří jsou si rovnější. Začíná se projevovat nekoncepční v vedení, formou pokusu a omylu řešená ekonomi, a přetrvá snaha všechno si udělat sám.
Všechno toto působí na identitu. Identifikace zaměstnanců s firmou i nadále klesá, nanejvýš chybí jasná vize, identifikace cílu a poslání společnosti. Nově příchozí zaměstnanci se již necítí být součástí firmy a jiná motivace zatím nebyla v život uvedena. U nejvíce preferované skupiny zaměstnanců – prodejců – není doposud vyřešena zainteresovanost na prodeji, při čemž tato skupina zaměstnanců je vybavena jasnými symboly vyššího statusu jako např. mobilní telefon, automobil, časová volnost. To vše nepřispívá k dobré atmosféře."

Poznámka

Práce obsahuje hrubé gramatické chyby. Obsahuje tabulku.

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 15 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 15 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány GP webpay, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 180 kreditů (=10Kč).
  4. Platit převodem z ČSOB a Poštovní spořitelny, službou PaySec 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Rychle, bezpečně a pohodlně.
    Zaplatit za tuto práci přes PaySec >>> Kliknutí na odkaz Vás přesměruje do platebního rozhraní
    Kliknutím na ikonku Vás přesměrujeme do platebního systému, kde si vyberete převod z ČSOB, Poštovní spořitelny nebo platbu PaySec
  5. SMS platba (Slovensko) - 0,60€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera9794
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 0,60€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou, PaySecem nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse