Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Internacionální marketing

Internacionální marketing

Kategorie: Marketingový výzkum

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Práce charakterizuje internacionální marketing a vysvětluje rozdíly mezi ním a marketingem národním. Ukazuje rozdíly mezi internacionalizací a globalizací. Charakterizuje druhy ekonomických prostředí a rozdíly mezi nimi. Vyjmenovává globální obtíže, omyly a doporučení pro globální reklamní strategie. Věnuje se také formám vstupu na zahraniční trh.

Obsah

1.
Internacionální marketing
2.
Rozdíly mezi internacionálním marketingem a marketingem národním
3.
Rozdíl mezi Internacionalizací a globalizací
4.
Druhy prostředí
5.
Globální obtíže, omyly a globální reklamní strategie
6.
Zahraniční trh

Úryvek

" 2. Rozdíly mezi internacionálním marketingem a marketingem národním
V obou případech marketingu jsou identické formální principy (metodické postupy, techniky). Internacionální marketing se odlišuje od národního marketingu tím, že interpretuje četnější a komplexnější proměnné. Pokud připravujeme marketingovou strategii mimo danou zemi musíme brát na zřetel odlišnost parametrů okolí, a proto i řešení marketingových problémů musí být rozdílné. Na mezinárodním trhu firmy mohou uplatňovat rozlišné koncepce internacionálního marketingu:
- exportní
- globální
- interkulturní
Exportní marketing je tradiční formou internacionálního marketingu. Firma vstupuje na mezinárodní trh s produktem vyrobeným pro národní trh a národní marketing přizpůsobuje podmínkám tohoto trhu. Obvykle se firmy snaží pronikat na malé segmenty a svůj marketing přizpůsobit konkrétním podmínkám při každém exportu.
Globální marketing je založen na principu používání jednotného marketingového postupu na všech trzích, kam firma s produktem vstupuje. V tomto případě se musí jednat o identický produkt nabízený stejnému okruhu zákazníků. Přes všemožné kulturní zvláštnosti existuje řada společných potřeb, které se odrážejí v obdobných věcech, které lidé nakupují, a obdobným způsobem, jakými je lidé nakupují, obvzláště jsou-li tito lidé na podobné ekonomické úrovni. Z toho vyplývá, že pokud se výrobce nějakého výrobku či dodavatel nějaké služby v různých zemích zaměří zhruba na tutéž sociodemografickou skupinu, může tam stejným způsobem dodávat a propagovat tentýž výrobek či službu. Měnit se bude způsob oceňování a distribuce, ale způsob výroby, obalová technika a dokonce i reklama může být stejná. Rizikem této koncepce je nerespektování sociálně-kulturních odlišností spotřebitelů a nedostatečná možnost aktuálně reagovat na akce konkurence.
Interkulturní marketing je moderní trend, ke kterému vývoj internacionálního marketingu směřuje. Interkulturní přístup, na rozdíl od globálního marketingu s jeho standardizovaným produktem, počítá se světovým uplatněním výrobků. Produkty se dají snadno přizpůsobit potřebám cílového trhu. „Myslet globálně a jednat lokálně“.
Rozdíl mezi národním a internacionálním marketingem je dán především rozdílnostmi v parametrech prostředí jednotlivých trhů. Rozdílné parametry okolí jsou většinou patrné i při vstupu do sousedních zemí a téměř vždy se s nimi setkáme, jedná-li se o geograficky vzdálené země. V internacionálním marketingu je významná i prostorová dimenze."

Vlastnosti

Náhled

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 15 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 15 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány GP webpay, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 180 kreditů (=10Kč).
  4. Platit převodem z ČSOB a Poštovní spořitelny, službou PaySec 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Rychle, bezpečně a pohodlně.
    Zaplatit za tuto práci přes PaySec >>> Kliknutí na odkaz Vás přesměruje do platebního rozhraní
    Kliknutím na ikonku Vás přesměrujeme do platebního systému, kde si vyberete převod z ČSOB, Poštovní spořitelny nebo platbu PaySec
  5. SMS platba (Slovensko) - 0,60€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera6812
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 0,60€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou, PaySecem nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse