Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Internetový projekt na téma: Analýza klíčových slov jazykové školy

Internetový projekt na téma: Analýza klíčových slov jazykové školy

Kategorie: Marketingový výzkum

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Semestrální práce obsahuje zhodnocení vybraného internetového projektu, provedení a návrh doporučení pro samotný web a vybrané nástroje budování návštěvnosti. Jádro semestrální práce je založeno na marketingu ve vyhledávačích, provedení analýzy klíčových slov, návrhu strategie kampně ve vyhledávačích, doplnit o vybrané polohy SEO analýzy. Vhodným doplněním jsou pak návrhy a doporučení pro další nástroje (e-mail marketing, sociální média...).

Obsah

Obsah
ÚVOD 3
1
TEORETICKO – METODOLOGICKÁ ČÁST 4
1.1
Analýza klíčových slov 4
2
ANALYTICKÁ ČÁST 6
2.1
Analýza klíčových slov pro jazykovou školu Eufrat 6
2.2
Návrhy na optimalizaci pro webovou stránku jazykové školy 8
2.2.1
Filtr při výběru kurzů 9
2.2.2
Stránka s individuální výukou 10
2.2.3
Stránka s jazykovými zkouškami 10
2.2.4.
Překlady a další poznatky 10
2.3
Další návrhy pro zlepšení návštěvnosti webové stránky jazykové školy 11
2.3.1
Propagace na sociálních sítích 12
ZÁVĚR 13
POUŽITÉ ZDROJE: 13
SEZNAM OBRÁZKŮ: 13
PŘÍLOHA 14

Úryvek

"Optimalizace webové stránky pro vyhledávače je zaměřena zejména na vytváření a upravování webových stránek, takovým způsobem, aby jejich forma a obsah byly vhodné pro internetové vyhledavače. Cílem je získání vyšší pozice ve výsledku vyhledávání na klíčová slova úzce související s obsahem webu. Mezi nejlepší způsoby optimalizace webových stránek patří: optimalizace webu na základě úpravy XHTML kódu na požadovanou úroveň validity, důsledné využívání klíčových slov, využívání META tagů, které popisují obsah cílových stránek, užití konvencí pro internetové roboty a vyhledavače, registrace do katalogů, častá aktualizace webu, přístupné weby s „hezkými“ URL adresami. Dále pak důsledný marketing, reklamní systémy, zvýhodnění ve vyhledavačích a v katalozích a propojení se sociálními sítěmi (3).

1.1 Analýza klíčových slov
Analýza klíčových slov patří mezi jednu z nejdůležitějších analýz při tvoření webové stránky. Mnohdy programátoři právě na ni zapomínají, a i když si tedy necháme vytvořit graficky krásné stránky, lidé nás nemusejí ve vyhledávačích najít.
„Klíčové slovo je slovo, podle kterého vás lidé najdou ve vyhledávači, může jím být obor činnosti, název nabízené služby či výrobku, jméno, název města a cokoli dalšího, co odpovídá zaměření vašeho webu či obchodu. Klíčová slova se pak často shlukují do frází – ty obsahují několik klíčových slov, které se použijí najednou.“(1) Důležité je nalezení relevantních klíčových slov, tedy slov, které odpovídají tomu, co daná firma nabízí. Pokud se například firma specializuje na malířství, existuje i několik dalších slov, které jsou pro firmu relevantní. Například malíř, malba, vymalování. Určitě nelze pokládat za relevantní klíčové slovo například obchod nebo dovozce. Na začátku je tedy dobré sepsat si seznam relevantních klíčových slov, která by s nimi mohla být spojována, ale nejsou relevantní. Pokud tedy prodáváme určitý typ výrobku, relevantním slovem nebude jiný. V analýze klíčových slov by neměl chybět název firmy nebo organizace, služby a výrobku. Dále odborné výrazy, slang vztahující se k službám či výrobkům a název problému (1).
Nejvíce lidí hledá nejprve dle obecného klíčového slova, následně hledání konkretizuje a přidává další výrazy. Tímto způsobem se tvoří takzvaný dlouhý ocas. V rámci dlouhého ocasu již lidé hledají velmi konkrétní výrazy. Tyto fráze jsou víceslovné a popisné. U těchto slov nastává mnohem lépe přeměna návštěvníka v klienta firmy. Obecné fráze jsou navíc velmi konkurenční v rámci inzertní reklamy. Cílem totiž není oslovit, co nejvíce zákazníků, ale oslovit co nepřesnější skupinu potenciálních zákazníků. Při hledání frází je tedy nutné tyto fráze upřesňovat. Časté je upřesnění dle lokality a kvality (1)."

Poznámka

Vysoká škola manažerské informatiky ekonomiky a práva, a.s., Práce obsahuje tabulky a obrázky o rozsahu cca 4 stran.

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 15 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 15 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány GP webpay, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 180 kreditů (=10Kč).
  4. Platit převodem z ČSOB a Poštovní spořitelny, službou PaySec 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Rychle, bezpečně a pohodlně.
    Zaplatit za tuto práci přes PaySec >>> Kliknutí na odkaz Vás přesměruje do platebního rozhraní
    Kliknutím na ikonku Vás přesměrujeme do platebního systému, kde si vyberete převod z ČSOB, Poštovní spořitelny nebo platbu PaySec
  5. SMS platba (Slovensko) - 0,60€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera30455
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 0,60€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou, PaySecem nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse