Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Komunikační mix

Komunikační mix

Kategorie: Komunikace

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Práce se zaměřuje na problematiku komunikačního mixu. Představuje jeho základní nástroje, velmi stručně je charakterizuje a vypisuje jejich hlavní výhody a nevýhody.

Obsah

1.
Úvod
2.
Cíl práce
3.
Komunikační mix
3.1
komunikace
3.2
Komunikační mix
3.2.1
Reklama
3.2.2
Podpora prodeje
3.2.3
Public relations
3.2.4
Osobní prodej
3.2.5
Přímý marketing
3.2.6
Události a zážitky
4.
Závěr

Úryvek

"3.1 Komunikace
Komunikace je základem veškerých vztahů mezi lidmi. Komunikace představuje proces sdělování, přenosu, a výměny významů a hodnot v širším záběru nejen oblast informací, ale také dalších projevů a výsledků lidské činnosti jako jsou např. nabízené produkty, ale také reakce na daný výrobek či službu.

3.2 Komunikační mix
Propagace má 4 hlavní nástroje:
- Reklama
- Podpora prodeje
- Public relations
- Osobní prodej
- Přímý marketing
- Události a zážitky

3.2.1 Reklama
Reklama představuje různou propagaci služeb a výrobků.
Reklama má základní cíle:
1. informativní – reklama informuje o novém produktu, o jeho vlastnostech. Tento cíl je zaměřen na pull strategii – cíl vyvolat zájem a poptávku.
2. přesvědčovací – reklama se zaměřuje ve chvíli, kdy sílí konkurenční tlak, a podněcuje zákazníka, aby si daný produkt zakoupil. Dále je zaměřena na vytvoření obliby, preference, přesvědčení nebo kupního záměru ohledně služby či výrobku. Zde je zastoupena push – strategie
3. připomínací – tato reklama má za cíl udržet v podvědomí zákazníka daný produkt i značku
4. posilující – tato reklama je zaměřena na přesvědčení současných zákazníků, že učinili správnou volbu, když si zakoupily daný výrobek či službu
Na této stránce popíší výhody a nevýhody hlavních médií. Samozřejmě existují i jiné např. direct mail, outdoor, letáky, brožury aj.

Televizní reklama
výhody
- je prakticky nejmocnější reklamní médium, které zasahuje široké spektrum spotřebitelů
- nízké náklady na jednoho spotřebitele
- je to účinný prostředek pro živou demonstraci vlastností produktů a přesvědčivé vysvětlení příslušných spotřebitelských výhod
- může být podmanivým prostředkem pro dramatické vykreslení uživatele a ilustraci použití produktu, osobnosti značky aj.
nevýhody
- vůči všemožným efektům a kreativitám, může být přehlednuta důležitá sdělení reklamy vztahující se k produktu, ale i značka (např. Když jsem se ptala známého, na jakou značku jsou zpívající ovečky, nedokázal mi odpovědět, řekl mi jen, že je to na nějakého operátora, ale již nedokázal říct jaká je to přesně značka. Byl to Vodafone).
- Také v dnešní době je spoustu reklam, tudíž spotřebitel často reklamu ignoruje nebo na ni prostě zapomene.
- Nevýhodou jsou vysoké výrobní náklady a náklady na umístění

Reklama v tisku
Výhody
- Pružnost
- Aktuálnost
- Široká akceptace
- Vysoká věrohodnost
Nevýhody
- Nevýhoda je v tom, že toto médium je pasivní
- Statická povaha vizuálních obrazů v těchto médiích znemožňuje poskytování dynamických presentací nebo demonstrací
- Velikost, barva toto vše znamená výhody i nevýhody
- Krátká životnost"

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 15 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 15 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány GP webpay, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 180 kreditů (=10Kč).
  4. Platit převodem z ČSOB a Poštovní spořitelny, službou PaySec 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Rychle, bezpečně a pohodlně.
    Zaplatit za tuto práci přes PaySec >>> Kliknutí na odkaz Vás přesměruje do platebního rozhraní
    Kliknutím na ikonku Vás přesměrujeme do platebního systému, kde si vyberete převod z ČSOB, Poštovní spořitelny nebo platbu PaySec
  5. SMS platba (Slovensko) - 0,60€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera22003
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 0,60€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou, PaySecem nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse