Seminarky.cz > Studijní podklady > Výpisky z knih, recenze > > Margaretta Joan: Co je to managment a jaká je jeho úloha - recenze knihy

Margaretta Joan: Co je to managment a jaká je jeho úloha - recenze knihy

Kategorie: Management

Typ práce: Výpisky z knih, recenze

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Práce založená na recenzi knihy Margretty Joan: Co je to Management, jaká je jeho úloha. Práce popisuje, co kniha objasňuje a pomáhá pochopit funkci, význam a složitost řízení v Managementu dnešních dnů. Schopnost člověka řídit (to manage), účelně a cílevědomě organizovat. V každém případě, když naše potřeby převyšují naše zdroje, potřebujeme management.

Řídit můžeme jen to, co dokážeme měřit. Bez měření nemůže být řeči o nějaké výkonnosti. Kritéria pomáhají organizacím udržovat si přehled o vlastním směřováni, když se vydávají na dosud nezmapovaná území. Dobrá kritéria Vám pomohou nalézt cestu. Upozorní Vás na to, že by jste měli poopravit směr či upravit rychlost. Proto také veškeré úsilí o nalezení způsobu, který by umožňoval průběžně sledovat výkon, je pro management určitou obdobou hledání svatého grálu.
Cílem managementu je budovat organizace, které fungují. V základech veškeré teorie a všech nástrojů leží angažovanost pro výkonnost, která účinným způsobem změnila naši ekonomiku i naše životy. Protože jedinci mají sklon strhávat na sebe veškerou pozornost, obor, který leží v základech jejich činnosti, zůstává často neviditelný. Přesto jde oto nejlepší měřítko, které můžete užít, abychom určili, zda nějaká organizace podává výkon, který odpovídá jejímu potenciálu, nebo v kterých oblastech zaostává.

Poznámka

Krátká práce, velmi stručná, ale dobře napsaná.

Zabalený formát ZIP: x441fbf2752636.zip (5 kB)