Obsah
1. | Základní podnikatelské koncepce
|
2. | Vnitřní faktory marketingového prostředí
|
3. | Vnější faktory marketingového prostředí
|
5. | Analýza spotřebitele, analýza konkurence
|
6. | Klasifikace struktury odvětví
|
7. | Strategická podnikatelská jednotka (SPJ)
|
10. | Zdroje marketingových informací
|
11. | Výzkum kvalitativní a kvantitativní
|
12. | Kroky marketingového výzkumu
|
14. | Dotazník – otázky otevřené a uzavřené
|
15. | Dotazník – otázky přímé a nepřímé
|
16. | Škály, sémantický diferenciál (SD)
|
17. | kontaktní metody – způsoby dotazování
|
18. | Diferencovaný, nediferencovaný a koncentrovaný marketing
|
19. | Výhody segmentace trhu
|
20. | Proces segmentace trhu (fáze)
|
21. | Kritéria segmentace trhu
|
22. | Stanovení pozice produktu (značky) na trhu
|
23. | Chování spotřebitele - model odezvy na podněty
|
24. | Faktory ovlivňující chování spotřebitele
|
25. | Druhy chování spotřebitele
|
26. | Proces rozhodování spotřebitele o koupi
|
27. | Chování firem - normy chování
|
28. | Typy trhů (spotřebitelský, organizací, vlády)
|
29. | Zvláštnosti trhů organizovaných kupců
|
30. | Druhy nákupních situací na trhu organizací
|
31 | Fáze nákupního procesu (8 etap)
|
32. | Nákupní chování na vládních trzích
|
34. | Generické zboží (neznačkové) a výhody značky
|
37. | Výrobní sortiment, jeho charakteristiky
|
38. | Možnosti prodlužování výrobní řady
|
39. | Charakteristika služeb
|
40. | Vývoj nových produktů
|
41. | Testování nových produktů
|
42. | Životní cyklus výrobku
|
50. | Komunikační cesty (typy komunikace)
|
51. | Metody stanovení rozpočtu na komunikaci
|
52. | Model AIDA, strategie Push a pull
|
54. | Publicita a public relations (PR)
|
Úryvek
"20. Proces segmentace trhu (fáze)
průzkum – pohovory se zák.
sestavení dotazníku
informace o vlastnostech výr.; cíle: povědomí o naší značce, intenzita používání výrobků, přístup k podobným výr., demograf. a psycholog. charakteristiky
analytická fáze – vyhodnocení dotazníku:
faktorová analýza (zaměření velkého množství veličin na trhu na malý počet podst. faktorů);
shluková analýza určení max. počtu odlišných segm.
profilová fáze – charakteristika zákazníka v daném segm., dominantní vlastn., diskriminační analýza
21. Kritéria segmentace trhu
geografická(územní) hlediska – dle států, okresů;nutné respektovat rozdílné rysy lidí – přizp. celého mtg mixu; hodnotíme velikost, hustotu osídlení – město, vesnice
demografická hlediska – dle věku, pohlaví, velikostí rodiny a jejího životního cyklu, vzdělání, náboženství, příjmů, národnosti, povolání – pro spotřebitelský trh
psychologická hlediska – dle osobnosti, život stylu, sociální třídy
chování – frekvence používání, věrnost značce, nákupní zvyky, reakce na produkt požadovaných vlastností, postavení uživatele(používá či nepoužívá)
22. Stanovení pozice produktu (značky) na trhu
– segmentování – komu je výrobek určen;pozicírování-umístění produktu do mysli zákazníků, vnímání
strategie k nalezení pozice: zvláštní charakter výr. uspokojení potřeb, účet použití, prosazení, přímé srovnání s konkurencí, odlišná výrobková kategorie, pomocí zvl. okolností s užíváním výrobků, pozice stanovená bisocializací
identifikace souboru konkurenčních výhod a vybudování pozice, výběr optimální výhody, uplatnění efekt. způsobu propagace a komunikace
23. Chování spotřebitele - model odezvy na podněty zákazník: spotřebitel x odběratel
které hlavní faktory ovlivní chování spotřebitele
jakými hlavními pravidly se řídí rozhodování spotřebitele
jaká je odezva spotřeb na různé podněty
odezva: volba produktu, značky. prodejce, času koupě, velikost výdaje
24. Faktory ovlivňující chování spotřebitele
-kulturní- základní vzory v rodině, škole, práci – socializace člověka; sbližování kultur, mění se hierarchie hodnota – růst významu volného času
-společenské – spol. třídy(dle zaměstnání, příjmů, bohatství, vzdělání) – hierarchie, pronikání; referenční skupiny (primární, sekundární, aspirační, disociativní)
-osobní – životní cyklus člověka
-psychologické – motivace (Maslow), vnímání, učení, názory a postoje (na základě zkušeností a učení)
25. Druhy chování spotřebitele
komplexní chování spotřebitele – je zaujat nákupem, hledá rozdíly mezi výrobky – u nákladové výroby; je třeba snadný, rychlý přístup k informacím
chování redukující nesoulad – nákup se zaujetím, nevidíme rozdíly mezi výrobky, není dostatek informací rozhodnutí podle ceny či dostupnosti "
Vlastnosti
Číslo práce: | 14740 |
---|
Autor: | - |
Typ školy: | VŠ |
Počet stran:* | 13 |
Formát: | Nezadáno |
Odrážky: | Nezadáno |
Obrázky/grafy/schémata/tabulky: | Ne |
Použitá literatura: | Ne |
Jazyk: | čeština |
Rok výroby: | 2002 |
Počet stažení: | 43 |
Velikost souboru: | 29 KiB |
* Počet stran je vyčíslen ve standardu portálu a může se tedy lišit od reálného počtu stran. |
STÁHNOUT PRÁCI
-
SMS platba (ČR) 45 Kč
Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199
Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
- Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
- Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
- Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
- Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
Nápověda pro zákazníky Vodafone:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
- Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
- Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
- Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
- Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
- Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
- V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
Nápověda pro zákazníky T-mobile:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
- Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
- Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
- Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
- Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
- Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
- Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
- V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
-
Platit kartou 38 Kč
Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".
Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.
-
Koupit za kredity - 35 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
-
SMS platba (Slovensko) - 1,70
Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
Zašlete SMS zprávu ve tvaru:
SEMmezera14740
- na telefonní číslo: 8877
Cena jedné SMS je 1,70 včetně DPH.
Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS.
Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je
použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
Důležité informace:
Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou nebo převodem z účtu souhlasíte s
Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete
přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy
najdete zde nebo kontaktujte
naší podporu.