Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Návrh prováděcího projektu analýzy vzdělávacích potřeb seniorů ve městě

Návrh prováděcího projektu analýzy vzdělávacích potřeb seniorů ve městě

Kategorie: Andragogika

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Práce se zabývá hypotetickým návrhem projektu analýzy vzdělávacích potřeb seniorů v jednom městě. Je prakticky zaměřena. Zpracovává i jakým způsobem hledat informace potřebné k analýze a jak s nimi pracovat, hlavní důraz je ale kladen na strukturu práce: cíl, harmonogram prací atd.

Obsah

1.
Teoretická část
1.1
Zpracování úkolu
1.2
Hlavní cíle
1.3
Dílčí cíle
1.3.1
Kde
1.3.2
Kdy
1.3.3
Jak
1.3.4
Kdo
1.3.5
Za kolik
2.
Praktická část
2.1
Metodický přístup
2.2
Organizační a personální zajištění
2.3
Finanční rozpočet

Úryvek

"Na základě těchto informací si stanovím cíl, který chci analytickou činností naplnit a prodiskutuji se zadavatelem.
Cíl projektu: Analyzovat a specifikovat vzdělávací potřeby seniorů ve středně velkém městě.
K vypracování úkolu budu přistupovat tak, že si zodpovím základní otázky ke zpracování prováděcího projektu.
CO?
Hlavní cíle:
• Identifikovat vzdělávací potřeby seniorů. (Zjistit vlastně co lidé potřebují, o jaké vzdělávací akce mohou mít zájem.)
• Analyzovat problémy s výkonem. (Zjistit proč tato situace nastala, a proč vůbec nějakou akci uskutečnit. Problémy s výkonem jsou měřítkem správnosti naplánované akce, měřítkem správnosti provedení akce. Změny ve výkonu jsou také hlavním kritériem pro hodnocení úspěšnosti realizované akce.)
• Zkonkretizovat vytypované oblasti. (Které školení uskutečnit, kde jsou největší potřeby apod.)
Dílčí cíle:
• Vybrat vhodné metody analýzy (Vybrat takové, které jsou finančně a časově nejméně náročné, ale nebudou snižovat kvalitu provedené analýzy)
• Zpracovat finanční kalkulaci projektu. (Hledat cesty jak ušetřit. Např. Není možná pomoc nadací, klubu seniorů apod.?)
• Stanovit kdo se bude podílet na projektu. (počet řešitelů, nadace, jiné organizace apod.)
• Určit, kde se celý projekt uskuteční. (v kanceláři vzdělávací agentury nebo v jiných prostorách např. V klubu seniorů, v prostorách místního úřadu apod.)
• Vymezit časový harmonogram.

KDE?
• místo, prostor, ve kterém bude daný úkol řešen
Možnosti:
– klub seniorů nabídl prostory k řešení úkolu (nevýhodou je nedostatečné technické zázemí např. PC, telefony, kopírovací stroj.)
– prostory vzdělávací agentury ( nevýhodou je blokování místnosti, která je určená pro školení, výhodou je snadná dostupnost – centrum města a technické zázemí)
Po zvážení výhod a nevýhod je rozhodnuto použít prostor vzdělávací agentury.
• místo, prostor, na který se výsledky řešeného úkolu mají vztahovat
Místo konání akce je prostorách vzdělávací agentury vzhledem k uzpůsobení učeben pro školení.

KDY?
Harmonogram projektu
1. Přípravná fáze (příprava dokumentů, stanovení projektového týmu, nábor zaměstnanců)....................................................................................................leden 2006
2. Realizační fáze (terénní průzkum, analýza dokumentů, dotazníkové šetření, brainstorming, uskutečnění neřízených rozhovorů,shromažďování a třídění sebraných dat) ….......................................................................................…..březen 2006
3.Vyhodnocení celého projektu a návrh změn..............................................duben 2006
4.Předání projektu...........................................................................................květen 2006

JAK?
• Navrhnout vhodné metody, které se jeví jako optimální a prověří se z hlediska dosahování cílů.
Pro analýzu bude vybrána metoda práce v terénu a metoda srovnávací - typologická.
Metoda práce v terénu přispěje k hlubšímu porozumění vzdělávacích potřeb seniorů a její aplikace napomůže k neodchýlení se od praktických vzdělávacích potřeb k přílišné teorii. Druhá metoda, která spočívá ve vytvoření určitých typů podle vybraných znaků a ve srovnání těchto typů mezi sebou, podpoří pochopení v problémech výkonu a na základe zjištění příčin rozdílů umožní vyvozovat závěry a důvody vzniku těchto problémů."

Poznámka

Může se hodit studentům andragogiky.

Vlastnosti

Náhled

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 15 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 15 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány GP webpay, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 180 kreditů (=10Kč).
  4. Platit převodem z ČSOB a Poštovní spořitelny, službou PaySec 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Rychle, bezpečně a pohodlně.
    Zaplatit za tuto práci přes PaySec >>> Kliknutí na odkaz Vás přesměruje do platebního rozhraní
    Kliknutím na ikonku Vás přesměrujeme do platebního systému, kde si vyberete převod z ČSOB, Poštovní spořitelny nebo platbu PaySec
  5. SMS platba (Slovensko) - 0,60€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera7516
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 0,60€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou, PaySecem nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse