Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Nestlé - komunikační aktivity firmy

Nestlé - komunikační aktivity firmy


Kategorie: Marketingový mix

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: Vysoká škola chemicko-technologická v Praze Fakulta chemické technologie, Praha 6 - Dejvice

Charakteristika: Tato práce popisuje marketingové aktivity firmy Nestlé. Nejdříve se zaměřuje na značku Nescafé, kde jsou velmi stručně analyzovány jednotlivé komunikační aktivity. Poté následuje stručný přehled výrobků jednotlivých značek firmy. Vždy je uvedeno, jaké výrobky značky zastupují, a jejich zajímavé marketingové aktivity.

Obsah

1.
Úvod
2.
Nescafé
2.1.
Reklama
2.2.
Podpora prodeje
2.3.
Osobní prodej
2.4.
Příklad marketingové propagace
3.
Nestlé
3.1.
Zmrzliny
3.2.
Cereální výrobky
3.3
Kojenecká výživa
4.
Maggi
5.
Orion
6.
Sfinx

Úryvek

"2.1.Reklama

Reklamních prostředků je mnoho, některé jsou účinnější, jiné ne. V první řadě vybíráme takový prostředek, který osloví tu skupinu obyvatel, která by mohla být potencionálním zákazníkem. Nejrozšířenějším a nejoblíbenějším reklamním prostředkem je televize. Jako mnoho dalších firem, tak i značka Nescafé má své televizní reklamy. Tvaří produktu Nescafé Classic se stal herce Jiří Macháčk. A proč právě herec Jiří Macháček? Důvodem je to, že tento herec je oblíbený jak u žen, tak u mužů. Zákazníkům se ale nepřizpůsobuje jen obsah reklamy, ale také vysílací čas. Reklama na Nescafé Classic bývá nejčastěji vysílána v podvečerním čase. Pro zajímavost nejdražších 30sekund v hlavním vysílacím čase stoji na ČT kolem 300 000Kč. Firma Nescafé dále využívá také reklamní prostředky jako billboardy, tisk a webové stránky, na kterých se nachází jak informace o probíhajících projektech a soutěžích, tak různé recepty na přípravu kávy. Internetové stránky rovněž poskytují přehled výrobků atd.

Mezi reklamní strategie patří především slogany, které jsou velmi často využívány v reklamě. Neustálým opakováním se slogany dostávají do podvědomí lidí a mohou pomoci profilovat produkt nebo podnik, odlišit jej od ostatních a napomoci k jeho zapamatování. Firma Nescafé má také svůj slogan: „1 den naplno“ a nově také ,,jsem klasik, hlavně po ránu"

2.2. Podpora prodeje
Jedná se o neosobní komunikaci, která slouží ke krátkodobé stimulaci prodeje. U podpory prodeje se Nescafé může zaměřit na dvě cílové skupiny: spotřebitele a maloobchody. Spotřebitele může podpořit k nákupu například slevy, kupony, vzorky zdarma, soutěže nebo balíčky. K podpoře prodeje Nescafé využívá mimo jiné velmi oblíbené balíčky, které obsahují instatntí kávu Nescafé Classic 200g a hrníček. Maloobchody lze podpořit prostřednictvím rabatů, reklamními dárky atd.
Tento rok NESCAFÉ oslavuje 70. výročí uvedení rozpustné kávy na trh. Při této příležitosti nabízíme v limitované sérii hrnky v 7 designech – každý design vyjadřuje unikátnost dané dekády:
Začni den vzpomínkou na unikátní okamžiky minulosti…
…a s kávou NESCAFÉ Classic! "

Poznámka

Čistý text dosahuje 6 cca stran. Práce obsahuje fotografie.
Tato práce je kompilačního charakteru. Čerpá ze zdrojů: http://www.nescafe.cz/historie.aspx; http://www.mccoyltd.net/cs/cms42; http://www.nestlezmrzliny.cz/manhattan/sekce01.asp; http://www.tiscali.cz/wome/wome_center_070808.1006231.html?hodn=1#komentare; http://najkyey.blog.cz/0810/fitness; http://www.maggi.cz/O-Maggi/MAGGI-dnes.aspx.
Semestrální práce ze Základů marketingu chemických výrobků - Vysoká škola chemicko-technologická v Praze, Fakulta chemické technologie.

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 15 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 15 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány GP webpay, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 180 kreditů (=10Kč).
  4. Platit převodem z ČSOB a Poštovní spořitelny, službou PaySec 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Rychle, bezpečně a pohodlně.
    Zaplatit za tuto práci přes PaySec >>> Kliknutí na odkaz Vás přesměruje do platebního rozhraní
    Kliknutím na ikonku Vás přesměrujeme do platebního systému, kde si vyberete převod z ČSOB, Poštovní spořitelny nebo platbu PaySec
  5. SMS platba (Slovensko) - 0,60€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera15771
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 0,60€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou, PaySecem nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse