Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Organizační profil nejmenované společnosti

Organizační profil nejmenované společnosti

Kategorie: Management

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Práce přináší komplexní profil nejmenované společnosti, zabývající se vývojem, výrobou a prodejem nýtovacího nářadí a strojů, prokládaný místy obecnými poznatky z oblasti managementu. V úvodu seznamuje s činností firmy, jejím prostředím, identitou či image a odtud přechází k analýze její organizační struktury, strategie a kultury. Poslední část obsahuje rozbor faktorů organizace od orientace po správu a práce se uzavírá shrnutím předložených skutečností a zmínkou o nedostatcích společnosti.

Obsah

1.
Základní popis organizace
1.1
Základní ekonomické ukazatele
1.2
Prostředí
1.3
Přístup
1.4
Corporate identity
1.5
Corporate image
2.
Struktura
2.1
Tvorba organizační struktury
2.2
Dimenze organizační struktury
2.3
Organizační struktura
2.4.
Organigram společnosti
3.
Strategie organizace
3.1
Formulace strategie
3.2
Přednosti organizace
3.3
Typy strategie
3.4
Tvorba strategie
4.
Kultura organizace
4.1
Dimenze kultury
4.2
Prvky kultury
4.3
Zaměření kultury
5.
Faktory organizace
5.1
Faktor orientace
5.2
Faktor identity
5.3
Faktor interakce
5.4
Faktor integrace
5.5
Faktor zaměření
5.6
Faktor správy
6.
Závěr a shrnutí

Úryvek

"1.2 Prostředí
U organizací rozeznáváme dva druhy prostředí - statické a dynamické. Dynamické prostředí se vyznačuje velkými a nepředvídatelnými změnami jak v oblasti konkurence (je snadné vstoupit na trh), tak v chování spotřebitelů. Statické prostředí naopak znamená pomalé a předpověditelné změny. Konkurence je stálá, je těžké vstoupit na trh. Chování spotřebitelů je závislé na technologií společnosti, vývoj je pozvolný.

U společnosti XYZ s.r.o. se jedná o statické prostředí. A to z důvodů již zmiňovaných. Firma zná své konkurenty, je obeznámena s jejich produktovým portfoliem. Změny v chování zákazníka jsou velmi malé. Prostředí je více méně neměnné.

1.3 Přístup
Přístup u organizací může být buď klientský, zákaznický, případně se u jedné společnosti můžeme setkat s kombinací obou. Klientský přístup znamená, že zákazník není konečným spotřebitelem. Konečný spotřebitel tedy neplatí za službu přímo společnosti. Jedná se většinou o zprostředkovatelské služby. Naopak u zákaznického přístupu je zákazník konečným spotřebitelem, kde zákazník platí přímo společnosti, která poskytla produkt či službu.

U námi vybrané společnosti hovoříme o přístupu zákaznickém. Zákazníci za výrobky a služby přímo platí a sami je spotřebovávají.

1.4 Corporate identity
Firemní identita je obraz společnosti tvořený firemní filosofií (vychází z podnikových cílů, firemní vize a stanovuje smysl činnosti podniku), designem (vizuální identita je nejvíce zřetelnou částí podniku, která komunikuje s veřejností), historií, zásadami, vedením, současným a perspektivním výhledem. Firemní identita je procesem dlouhodobým, která vychází z podnikových cílů, podnik ji může neustále ovlivňovat na rozdíl od firemní image.

V současnosti má společnost největší podíl na českém trhu. Dobré postavení má nejen v rámci Evropské Unie, ale vyváží výrobky také do Ruska či Číny. Svou identitu posiluje vystavováním na různých veletrzích po celém světě. Společnost je držitelem certifikátu ISO 9001, výrobky samozřejmě procházejí i dalšími zkouškami a certifikacemi - v současné době je XYZ oprávněn užívat pro své produkty označení CE, GS-TÜV a CZ.

Firemní filosofie společnosti XYZ, s.r.o.
Posláním společnosti je realizovat individuálních řešení v oboru nýtování v nejvyšší dosažitelné kvalitě. Vize spočívá ve vývoji, výrobě a prodeji vlastních produktů a služeb. Cílem firmy je vývoj nových technologií a výborná kvalita. Společnost je přesvědčena, že nejvyšší kvality lze docílit pouze plným zapojením, angažovaností a spoluprácí každého člena firemního týmu bez rozdílu. Dle firmy XYZ, s.r.o. se kvalita práce každého pracovníka odráží na kvalitě produktů a služeb a tím pádem také na dosažitelných výsledcích a s tím spojeném vytvářením prosperity a dobrého jména organizace. "

Poznámka

Zpracováno jako semestrální práce z předmětu Management organizací na Fakultě managementu Vysoké školy ekonomické. Práce obsahuje tabulky o rozsahu cca 1,5 strany. Organigram společnosti není součástí práce.

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 45 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 38 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 35 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 630 kreditů (=35Kč).
  4. SMS platba (Slovensko) - 1,70€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera22822
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 1,70€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse