Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Prodej nádobí Zepter

Prodej nádobí Zepter

Kategorie: Výrobek, Psychologie

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Seminární práce do předmětu Psychologie prodeje se pokouší analyzovat prodejnost nádobí Zepter. Nejprve se zabývá výrobky samými. Poté je zařazuje do Maslowovy hierarchie potřeb. Autorka tedy zjišťuje, které potřeby tento výrobek uspokojuje, a určuje motivy a motivátory, které vedou spotřebitele k nákupu.

Obsah

0.
Úvod
1.
Charakteristika firmy a výrobků
2.
Cílová skupina
3.
Zařazení do Maslowovy hierarchie potřeb
4.
Motivy a motivátory
5.
Prezentace výrobku a reklama
6.
Závěr

Úryvek

3. Zařazení do Maslowovy hierarchie potřeb

Individuální kupující se rozhoduje o nákupu sám s snaží se uspokojit svou individuální potřebu. V tomto případě bude zboží zakoupeno pro domácnost, tedy skupinu spotřebitelů, kteří ji vytvářejí. Motivy a rozhodnutí může být tedy ovlivněno více osobami.
Proces rozhodování kupujícího lze rozdělit do několika relativně samostatných fází: poznání problému, hledání informací, zhodnocení alternativ, rozhodnutí o nákupu a vyhodnocení nákupu. Chování kupujícího je vždy zaměřeno k určitému cíli. Jeho nejčastějším cílem je většinou snaha o zlepšení či udržení způsobu a kvality života. Následovně tedy existuje nějaký podnět, který vyvolá proces rozhodování o nákupu. Podnětem jsou zákazníkovy potřeby a přání.
Potřeba je pociťovaný nedostatek něčeho (věci, služby). Lidské potřeby jsou velmi rozmanité, mají určitou hierarchii. Jsou to základní fyziologické potřeby (jídla, pití, oděvu, bydlení), potřeby bezpečí (ochrana, bezpečnost), sociální potřeby (lásky, sounáležitosti), potřeba úcty (sebeocenění, postavení, úspěch, uznání) a potřeba seberealizace. Uspokojením jednoho druhu potřeb vzniká u člověka pocit nutnosti uspokojovat další, tzv. vyšší.

Obrázek: Maslowova hierarchie potřeb

Sada nádobí Zepter z ušlechtilé oceli prvotně uspokojuje, podle mého, potřebu uznání. Zprostředkovaně však uspokojuje potřeby na všech hierarchických stupních.
Fyziologické potřeby: To, že se jedná o nádobí na přípravu jídel a pokrmů, nám přímo nabízí uspokojení potřeby jíst. Je pravda, že ne každý musí vařit v tomto „drahém“ nádobí, ale některá hospodyňka si už ani nedovede představit, že by vařila někdy v něčem jiném než v tomto druhu nádobí.
Potřeby bezpečí: Mnoho zákazníků si kupuje tyto výrobky proto, aby vařili zdravě a aby si potraviny takovýmto zpracováváním a přípravou zachovaly vitamíny a výživné hodnoty. Mají strach o své zdraví a jsou přesvědčeni, že jim to tento produkt umožní. Tento motiv může být také prvotním pro nemocné a zastánce zdravého způsobu života.
Sociální potřeby: Koupě těchto výrobků může začlenit majitele do určité skupiny lidí, kteří tyto výrobky vlastní (nebo prodávají). Může to napomáhat jejich komunikaci mezi sebou navzájem. Rovněž vlastnictví může začlenit vlastníky do určité sociální vrstvy dle výše příjmů (vyšší příjmy).
Potřeba uznání: Zde bych řekla, že to také souvisí s cenou produktu. Koupě drahého výrobku může vzbudit obdiv a uznání, může být známkou pracovního úspěchu, určitého postavení, ale řekla bych, že může vyvolat i naopak závist. Mnoho lidí tak chce také dát najevo svou dobrou finanční situaci.
Potřeba seberealizace: Uspokojení této potřeby může mít význam zejména u náruživých kuchařek, které se mohou tímto způsobem realizovat a zdokonalovat své umění."

Poznámka

Obsahuje schéma. Čistý text dosahuje cca 4 strany

Vlastnosti

Náhled

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 15 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 15 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány GP webpay, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 180 kreditů (=10Kč).
  4. Platit převodem z ČSOB a Poštovní spořitelny, službou PaySec 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Rychle, bezpečně a pohodlně.
    Zaplatit za tuto práci přes PaySec >>> Kliknutí na odkaz Vás přesměruje do platebního rozhraní
    Kliknutím na ikonku Vás přesměrujeme do platebního systému, kde si vyberete převod z ČSOB, Poštovní spořitelny nebo platbu PaySec
  5. SMS platba (Slovensko) - 0,60€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera18
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 0,60€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou, PaySecem nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse