Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Reklama jako nástroj prodeje

Reklama jako nástroj prodeje

Kategorie: Propagace

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Tato práce se zabývá reklamou jako nástrojem prodeje. V teoretické části popisuje samotnou reklamu. Uvádí jaký má vliv na zákazníka, jak ovlivňuje značka, a také jak je někdy těžké zákazníka přesvědčit, aby si výrobek koupil. Praktická část se věnuje procesu prodeje. Charakterizuje, jak být úspěšný při prodeji výrobku. Nechybí ani informace o podpoře a efektivnosti podpory prodeje na trhu. Závěr práce přináší krátké kritické zhodnocení tohoto prodejního nástroje.

Obsah

1.
Úvod
2.
Teoretická část
2.1.
Reklama a její vliv na zákazníka
2.2.
Značka výrobku
2.3.
Přesvědčování zákazníka
3.
Praktická část
3.1.
Proces prodeje
3.2.
Podpora prodeje a efektivnost podpory prodeje
4.
Závěr

Úryvek

"Do procesu prodeje vstupují i další faktory, které tento proces ovlivňují. Patří sem námitky, které neznamenají,ž e zákazník nemá o koupí zájem, ale spíš má zájem se dozvědět o výrobku více. Správný prodejce by jich měl očekávat a připravit se na ně odpovědi, což prioritně vyžaduje znalost produktu.
Znovu jde o to, aby zákazníka přesvědčil, že jeho námitka je jen otázka, na kterou je třeba odpovědět a která má svou odpověď.
Existují i různé tipy zákazníků, kteří jsou různě motivovaní. S působivým typem zákazníka není těžké uzavřít obchod, vedoucí typ si obvykle výrobek koupí, naopak s analytickým typem zákazníka se pomalu a těžko navazuje střetnutí a uzavření obchodu.
Prodej závisí také na tom, na jaké zákazníky narazíte, v lepším případě na ty ,,koupěchtivé“. Další neméně důležitou roli hraje cena produktu, zřídka je však rozhodujícím faktorem. Když se na ni zákazník ptá, znamená to, že nad koupí přemýšlí, ne-li že je pevně rozhodnut. V tomto případě cena bývá druhořadá. Neocenitelnou vlastností prodejce je nadšení. Může být nejlepším důkazem, který podtrhne váš produkt. Platí zásada, že když se prodejce nebo zákazník pro produkt nenadchne, úspěch se nedostaví.
Dalšími důležitými faktory jsou duševní postoj prodejce, autosugesce, sebevědomí a sebedůvěra, osvojení si strategie prodeje a její přizpůsobení se trhu a zákazníku. A hlavně prodej musí prodejce bavit. Všechny tyto faktory když se spojí v jedno, zaručují velkou úspěšnost při prodeji.

Podpora prodeje a efektivnost podpory prodeje
Aby reklama byla úspěšná, najímá si firma reklamní agentury, které se v tomto oboru specializují a pro firmu vytvoří vhodnou a zajímavou reklamu v jakékoliv podobě. Celková podpora prodeje posléze ovlivní zájem zákazníka a zvýší postavení na trhu.
Aby se zvýšila efektivnost, ze strany managementu je potřebné sledovat v případě každé podpory prodeje prodejní náklady a efekt. Sledujeme ukazatele jako procento realizovaného prodeje z celkového počtu obchodních jednání, náklady na podporu prodeje na 1,-Kč z prodeje atd. Propagace výrobku je placená forma prezentace a podpory nápadů, výrobků a služeb a vytváří se proto, aby podpořila nákup nebo prodej. Formy propagace můžou být jakékoliv, např.: reklamy, firemní předměty, letáčky, katalogy, billboardy, ale můžou se předměty propagovat i prostřednictvím veletrhů, výstav, předváděček, dárkových kuponů, popřípadě soutěžemi, hrami, tombolou, dárečky apod."

Poznámka

Práce z předmětu Manažerská psychologie.

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 15 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 15 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány GP webpay, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 180 kreditů (=10Kč).
  4. Platit převodem z ČSOB a Poštovní spořitelny, službou PaySec 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Rychle, bezpečně a pohodlně.
    Zaplatit za tuto práci přes PaySec >>> Kliknutí na odkaz Vás přesměruje do platebního rozhraní
    Kliknutím na ikonku Vás přesměrujeme do platebního systému, kde si vyberete převod z ČSOB, Poštovní spořitelny nebo platbu PaySec
  5. SMS platba (Slovensko) - 0,60€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera14926
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 0,60€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou, PaySecem nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse