Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Strategická analýza projektu MAX společnosti Santé, s. r. o.

Strategická analýza projektu MAX společnosti Santé, s. r. o.

Kategorie: Strategický management

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Seminární práce provádí strategickou analýzu jednoho z projektů v rámci společnosti Santé, a to implementace medicínského automatizovaného komunikačního systému (MAX). Stručná teoretická část sestává z vymezení základních pojmů strategického řízení. Následující praktická část se otevírá nastíněním cílů společnosti Santé a po krátkém představení projektu MAX přikračuje k jeho strategické analýze pomocí metody SWOT a PESTLE. Na závěr autor shrnuje největší organizační překážky při realizaci projektu.

Obsah

1.
Úvod
2.
Teoretická část
2.1.
Popis základních pojmů
2.1.1.
Strategie
2.1.2.
Vize
2.1.3.
Mise
2.1.4.
Strategické cíle
2.1.5.
Strategické obchodní jednotky
2.1.6.
Strategické řízení
3.
Praktická část
3.1.
Popis základních bodů konceptu Santé
3.1.1.
Santé holding a jeho postoje, strategie
3.1.2.
Mise
3.1.3.
Poslání
3.1.4.
Vize
3.1.5.
Cíle společnosti Santé
3.2.
Popis základního cíle práce
3.3.
Stručný popis projektu MAX
3.4.
Modelový příklad finančního přínosu při aktivním využívání systému MAX
3.5.
Strategická analýza projektu MAX: vstupní informace
3.6.
Strategická analýza: cíle pro rok 2011 a 2012
3.7.
Strategická analýza: SWOT
3.8.
Vyhodnocení SWOT analýzy
3.9.
Strategická analýza, analýza vnějšího prostředí: PESTLE
3.9.1.
Politické faktory
3.9.2.
Ekonomické faktory
3.9.3.
Technologické faktory
3.9.4.
Právní faktory
3.9.5.
Ekologické faktory
4.
Závěr

Úryvek

"2. TEORETICKÁ ČÁST
2.1. Popis základních pojmů
2.1.1. Strategie
Jedna nebo více - je to popis cesty (způsoby realizace), pomocí které budou
dosaženy firemní cíle. Způsoby můžou být velice rozmanité a individuální. Určitý cíl
lze dosáhnout využitím různých strategií. Strategie určuje, které činnosti budou v
budoucím časovém horizontu preferovány, aby byli naplněny jednotlivé cíle.
2.1.2. Vize
Jsou to bazální představy lidí, kteří většinou společnost vlastní, nebo jí
zakládali. Jedná se o popsání základního směřování celé společnosti, v čem bude
podnikat, pro koho bude produkt určen. Vhodně definovaná vize podniku se pak
stává důležitým faktorem pro prezentaci společnosti vnějším směrem vůči
zákazníkům, ale také podstatným motivačním faktorem směrem dovnitř pro
zaměstnance.
2.1.3. Mise
Popisuje různé způsoby, kterými bude společnost dosahovat svých cílů. Mise
= poslání. Může být popsána ve firemních principech - etickém kodexu společnosti.
2.1.4. Strategické cíle
Strategické cíle obsahují popis činností, které vedou k tomu, čeho by
společnost ráda dosáhla. Naplňují vize a mise. Většinou se jedná o cíle v časových
horizontech 1-5 let.
2.1.5. Strategické obchodní jednotky
Strategická obchodní jednotka tzv. SBU - je v podstatě skupina zákazníků
společně s potřebami, které převažují v této skupině. Tyto jednotky se mohou chovat
poměrně nezávisle i v rámci jedné firmy, nebo divize. Mají svoje plány a svoje
strategické business. Lze je členit dle organizační struktury, dle marketigové struktury
napříč organizací, dle specifických ad hoc projektů."

Poznámka

Práce je ve formátu Acrobat Reader (*.pdf).
Zpracováno na Central European Management Institut.
Součástí práce jsou tabulky, grafy a schémata, rozsah čistého textu činí cca 7 stran.

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 15 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 15 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány GP webpay, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 180 kreditů (=10Kč).
  4. Platit převodem z ČSOB a Poštovní spořitelny, službou PaySec 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Rychle, bezpečně a pohodlně.
    Zaplatit za tuto práci přes PaySec >>> Kliknutí na odkaz Vás přesměruje do platebního rozhraní
    Kliknutím na ikonku Vás přesměrujeme do platebního systému, kde si vyberete převod z ČSOB, Poštovní spořitelny nebo platbu PaySec
  5. SMS platba (Slovensko) - 0,60€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera23299
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 0,60€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou, PaySecem nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse