Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Marketingová komunikace na internetu

Marketingová komunikace na internetu

Kategorie: Marketing

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Tato práce se zaobírá marketingovou komunikací na internetu. Je zde stručně popsán fenomén jménem Internet a jeho využití v komunikaci. Dále jsou probrány také jednotlivé složky komunikačního mixu a jejich aplikace na internetu.

Obsah

1.
Úvod
2.
Internet a komunikace
2.1
Třetí mediální vlna
2.2
Prezentace na Internetu
2.3
Interaktivní komunikace se zákazníkem
3.
Komunikační mix a internet
3.1
Internetová reklama
3.2
PR
3.3
Přímý marketing
3.4
Podpora prodeje
3.5
Virální marketing
3.6
Vyhodnocování sledovanosti
4.
Závěr

Úryvek

"Internet a komunikace
Nejprve bych chtěl objasnit, co se pod pojmem internet schovává. Obecně je internet chápán jako třetí mediální vlna po vynálezu knihtisku a elektronických médií (rádio, televize). Co tedy internet přesně znamená? Někdy se také užívá označení síť sítí. Internet je tedy technologie, která umožňuje sdílení a výměnu digitalizovaných informací mezi navzájem propojenými počítači. Jelikož nejsem informatik, myslím si, že tato zjednodušená definice pro internet bude dostačující. Internet také nabízí různé služby - nejčastěji web, e-mail a chat.
Internet je z hlediska marketingových komunikací jedno z médií. Pokud bych ho měl zkoumat z "plného" marketingového pohledu, představuje nástroj, který může realizovat celý marketingový mix (4P). Do internetu lze umístit produkt (například jakékoliv stránky s obsahem, který naplňuje potřeby spotřebitelů, hudební nahrávky a podobně), tyto produkty mají samozřejmě svoje ceny (cena za přístup, za stažení, mnohdy spotřebitel "platí" shlížením reklam). Internet je také dobrý nástroj k distribuci všeho, co se dá digitalizovat, tj. převést do datové podoby, a internet je také trhem - prostředím, na němž se pohybuje čím dál více lidí, stále častěji a déle. Podle mého názoru se internet stal kvalitním nástrojem pro realizaci celého marketingového mixu a pro tuto činnost se již zavedl pojem e-business.
Podle mého názoru je v současné době vlastní prezentace na internetu už nutností a zřejmě i nejrozšířenější a nejsnadnější možností realizace marketingové komunikace na internetu. Jako hlavní výhody oproti ostatním médiím bych chtěl jmenovat především trvalý a neomezený přístup k informacím a neomezenou možnost aktualizace. Potřebné informace jsou totiž vždy k dispozici a zájemce se na ně může podívat, kdy potřebuje. U tisku, televize, rádií a dalších médií závisí vždy příjem informace na aktuální době vydání, vysílání. Navíc informace na většině webů jsou trvale aktualizovány, jiná média tuto možnost nenabízejí. Také ten, kdo pracuje v marketingových komunikacích, dobře zná "utrpení" tvůrců tiskovin a jiných propagačních prostředků, které zakotví určitý stav a v případě změny začíná všechno znovu.
Internet také umožňuje navazovat interaktivní dialog se spotřebitelem. Tohle představuje další velkou výhodu oproti ostatním médiím. Zkuste nějak reagovat na reklamní sdělení v televizi či rádiu. Asi to půjde velmi těžko. Na půdě internetu můžeme totiž firmě zaslat e-mail či komunikovat pomocí icq, skype či jiných komunikačních programů. Také existuje online komunikace, která se nazývá chat. Jde o velmi rychlý způsob komunikace, pokud nám ovšem „nespadne síť“.
Pro vedení takového dialogu je však důležité pochopit chování cílových spotřebitelů a vytvořit strategickou integraci do celkového kontextu. Myslím si, že je důležité, aby dobrý marketér sledoval současné trendy, módu, jazyk, nové zvyklosti, komunikační média cílená na různé skupiny a přemýšlel o jejich marketingovém využití."

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 45 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 38 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 35 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 630 kreditů (=35Kč).
  4. SMS platba (Slovensko) - 1,70€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera12490
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 1,70€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse