Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Kouření ve Zlíně - marketingový výzkum slovensky

Kouření ve Zlíně - marketingový výzkum slovensky

Kategorie: Marketing, Ekonomické cizojazyčné práce

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Marketingový výzkum se zaměřuje na kouření ve městě Zlín a přilehlém okolí. Vytyčuje si cílovou skupinu. Formou dotazníku pak zkoumá, kolik procent vybraného vzorku respondentů kouří. Dělí kuřáky do skupin podle věku a množství vykouřených cigaret. Zachycuje však nejen věkové skupiny, ale všímá si také faktoru vzdělanostního. Kromě toho dává prostor názorům na kouření. Na závěr uvádí nelichotivou statistiku úmrtí a chorob způsobených kouřením v ČR a SR.

Obsah

1.
Prípravná fáza
1.1.
Identifikácia výskumného problému
1.1.1.
Zadanie
1.1.2.
Hlavné a vedľajšie ciele
1.1.3.
Počiatočné hypotézy
1.1.4.
Cieľová skupina
1.2.
Orientačná analýza situácie
1.3.
Plán
1.3.1.
Použitá výskumná metóda
1.3.2.
Typy a zdroje dát
1.3.3.
Techniky zberu dát
1.3.4.
Zostavenie dotazníka
1.3.5.
Časový harmonogram
2.
Realizačná časť
2.1.
Štruktúra a vek respondentov
2.2.
Vzdelanie respondentov
2.3.
Hlavný cieľ – fajčenie
2.4.
Zameranie na fajčiarov
2.5.
Spoločné otázky
2.6.
Fajčenie v domácnosti
3.
Štatistické údaje v ČR a SR
4.
Príloha - dotazník

Úryvek

"1 PRÍPRAVNÁ FÁZA
1.1 INDETIFIKÁCIA VÝSKUMNÉHO PROBLÉMU
1.1.1 Zadanie
• Identifikácia situácie na základe orientačnej analýzy
• Identifikácia cieľov
• Stanovenie hypotéz
• Určite prípravnú fázu
• Realizujte výskum pomocou dotazníka
• Vyhodnoťte získané dáta
1.1.2 Hlavné a vedľajšie ciele
Marketingový výskum sme zvolili na tému fajčenie, už iba z toho dôvodu, že všetky tri sme nefajčiarky a našim hlavným cieľom je zistiť, koľko percent nášho vybraného vzorku fajčí. Ďalšia naša úloha bola rozdeliť fajčiarov do rôznych vekových skupín a na množstve vyfajčených cigariet. Náš dotazník bol podávaný hlavne ľudom v meste Zlín a jeho okolí. Zámerom tiež bolo zachytiť čo najviac vekových skupín a zamerať sa na vzdelanie, podľa ktorého ďalej určujeme, ktoré vekové skupiny a s akým vzdelaním sú najčastejší fajčiari. Okrem toho sme sa zamerali, či fajčiari i nefajčiari by prijali návrh na nefajčiarske diskotéky a bary.
1.1.3 Počiatočné hypotézy
• našim hlavným predpokladom je, že viac ako polovica opýtaných respondentov je nefajčiarov
• na spotrebe škatuliek sa podieľajú aj žiaci základných škôl 2. stupňa a žiaci učňovských škôl
• predpokladali sme, že aspoň 60 % respondentov malo v minulosti skúsenosť s cigaretami
• vysokoškoláci cigarety nevyhľadávajú
• domnievame sa že respondenti si myslia, že ľudí vedie ku fajčeniu prevažne zvedavosť
• myslíme si, že mužské pohlavie inklinuje ku fajčeniu viac ako ženské pohlavie
• domnievame sa, že väčšina fajčiarov chce prestať fajčiť
1.1.4 Cieľová skupina
Našou cieľovou skupinou boli obyvatelia mesta Zlína, pričom sme sa snažili o rozvrstvenie veku respondentov.
1.2 Orientačná analýza situácie
Skôr ako sa začneme zaoberať samotnou prácou, chceli by sme rady uviesť niektoré základné údaje o fajčení v Českej republike. V ČR v dnešnej dobe fajčí asi tretina ľudí, čo je 2,5 milióna fajčiarov. Vo vekovej skupine 15 až 18 rokov fajčí polovica ľudí, obzvlášť dievčatá. [1] Až 87 % ľudí, ktorí zomreli na rakovinu pľúc boli fajčiari! 9 z 10 fajčiarov zomiera na následky fajčenia. Príčinou každého piateho úmrtia je v ČR je fajčenie. Denne v Čechách zomiera 60 osôb na chorobu z fajčenia – to je akoby každý deň informovali v správach, že havaroval autobus plný ľudí a nikto z nich neprežil. S každou cigaretou si skracujete život približne o 5 minút, čo predstavuje v rámci priemerného ľudského života celkovo asi 8 rokov."

Poznámka

Práce obsahuje množství grafů a tabulek. Čistý text tvoří cca 10,5 strany.

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 45 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 38 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 35 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 630 kreditů (=35Kč).
  4. SMS platba (Slovensko) - 1,70€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera12767
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 1,70€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse