Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Fast Fitness - marketingová analýza anglicky

Fast Fitness - marketingová analýza anglicky

Kategorie: Marketing, Ekonomické cizojazyčné práce

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Práce v angličtině se věnuje marketingové analýze fitness centra v australském Sydney a možnostem jeho vylepšení v rámci poskytování služeb zákazníkům. Práce představuje základní informace o společnosti, poskytované produkty, SWOT analýzu a možná řešení.

Obsah

1.
Company Overview
2.
Executive Summary
3.
Situation Analysis (current marketing situation)
3.1
Market Situation
3.2
The Product
3.3
Product/Service Situation
3.4
Competitive Situation (competitor analysis)
3.5
Distribution Situation
3.6
Macro-environment Situation
3.7
SWOT Analysis
3.7.1
Strengths
3.7.2
Weaknesses
3.7.3
Opportunities
3.7.4
Threats
3.7.5
Issue Analysis
4.
Objectives
4.1
Financial Objectives
4.2
Marketing Objectives
5.
Marketing Strategy
5.1
Positioning Strategy
6.
Action Programs
7.
Projected Profit and Loss Statement

Úryvek

"3. Situational analysis (current marketing situation)

3.1 Market Situation
Exercise has long been cited as a way of improving one’s health and quality of life. But in recent years the data about the specific benefits of physical activity has grown to what is now a breathtaking list: lower cholesterol and blood pressure; a reduced risk of heart disease, stroke, osteoporosis, diabetes and colon cancer; strengthening of bones, joints and muscle, and an improvement from reduced anxiety and depression.
The Centre for Disease Control and Prevention in the USA estimated that getting inactive Americans exercising could save that country $76.6 billion a year in cost otherwise spent on treating chronic disease. Exercising and “working out” has become a more mainstream activity in American’s lives over the last years. Americans, relative to their western Europeans have higher incidents of obesity. To a large degree, this is correlated to unhealthy diet of fast food, and generally poor food choices, especially fried foods.
Luckily, the % of active people has increased a lot nowadays. More and more people are going to the gym after work or are incorporating some sort of outdoor activity into their daily routine.
The same trends are evident in Australian society. Insurance agencies such as AMP and Mercantile Mutual are beginning to conduct risk-assessment studies for future claims and developed more appropriate premiums based on the level of fitness. Corporate “wellness” is still a rapidly expanding market within the fitness industry.
The growth of focus on healthy lifestyle is evident through the rapid growth in sales of fast-moving consumer goods companies which are developing and marketing a host of products focusing on ‘healthy living’ and fat-reduced diet. Sport and exercise now play a greater role in people’s lives and Australian society as a whole. Exercising is no longer associated with specific age groups. Even extreme sports like triathlons and marathons have men and women competing into their 70s. There are a number of clear sectors that have emerged in the Australian market. The two main sectors are as follows:
1. Health gyms (mass exercising with limited trainer-trainee interaction)-these are the large bulk membership gyms.
2. Personal training (greater interaction between trainer and trainee) - a premium priced product with a smaller but more personalized service with focused management of the exercise regime."

Poznámka

Práce obsahuje tabulky a grafy. Velmi pěkně zpracováno, škoda, že chybí použitá literatura.

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 45 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 38 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 35 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 630 kreditů (=35Kč).
  4. SMS platba (Slovensko) - 1,70€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera12792
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 1,70€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse