přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Recentní suroviny: skripta
Základní překladatelské termíny - rusky
Huntington, Samuel: Politický řád v měnících se společnostech
Finanční řízení podniku: otázky ke státní zkoušce
Karel Čapek a kol.: Hovory s Antonínem Švehlou (a o něm)
Kategorie: Marketing
Typ práce: Seminárky/referáty
Škola: nezadáno/škola není v seznamu
Charakteristika: Práce se věnuje společnosti Coca-Cola. Uvádí její slavnou historii jak ve světě, tak u nás. Následně se zaměřuje na marketingovou stránku, kde rozebírá problematiku zákazníka, segmentace trhu a analyzuje marketingový mix (4P). Popisuje reklamu, kterou Coca-Cola využívá, a to od prvních inzerátů v 80. letech 19. století až po prostředky reklamy ve 20. století (rádio, televize). Stručně se zmiňuje o reklamních kampaních Coca-Coly probíhajících v USA. Vyzdvihuje významnost značky. Na závěr probírá jednotlivé soutěže a akce, které společnost podporuje či sponzoruje.
Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199
Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:
Nápověda pro zákazníky Vodafone:
Nápověda pro zákazníky T-mobile:
Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".
Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.
Zaregistrujte se a dostávejte nejlepší nabídky jako první.